Gå til innhold

F.E.A.R demo ute på markedplace. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

La merke til det selv i går

Gå veldig sakte fremover og se ned på bena så ser det ut som du danser  :!:

Annen ting som jeg la merke til er når du er i vannet og ser ned på bena så står dem ikke under vann.

Denne demoen er over 4 måneder gammel og de er sikkert klar over dette.

Grafikken vil også bli enda bedre i retail versjonen

6939133[/snapback]

Regner vel egentlig med det...men det var det eneste og sette fingeren på også:-)

6939154[/snapback]

Det kommer ingen blodflekker på veggene i demoen, men det blir sikkert endret på

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oida, jeg er vel en av de få som aldri har prøvd Fear før, men det her blir nå et sikkert kjøp på X360... ;)

Kom meg gjennom demo'n nå på kveldstid... og har aldri blitt så skremt før av en 8-10 år gammel jenteunge!

Herregud på slutten når den lille jenta står bak deg i den gangen

*shivers*

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar

Annen ting som jeg la merke til er når du er i vannet og ser ned på bena så står dem ikke under vann.

6939133[/snapback]

Regner vel egentlig med det...men det var det eneste og sette fingeren på også:-)

6939154[/snapback]

Det kommer ingen blodflekker på veggene i demoen, men det blir sikkert endret på

6939282[/snapback]

Kom ihvertfall blod på veggene her. Splattet en soldat med den sci-fi-rifla og det var blod på vegger, gulv og tak etterpå.

Lenke til kommentar

6939133[/snapback]

6939154[/snapback]

6939282[/snapback]

Kom ihvertfall blod på veggene her. Splattet en soldat med den sci-fi-rifla og det var blod på vegger, gulv og tak etterpå.

6939784[/snapback]

Samme her :)

Lenke til kommentar

Jeg er nok en av de få som ikke ble noe særlig imponert. Min heller dårlige PC kjører det nesten like bra. Dog kanskje ikke i så bra oppløsning. Saken er den at det vil bare være en port. Å jeg har spilt det en del på PC. Demoen er kul og alt det. Men dette er et meget repetativt spill. Man går inn i et nytt rom. En bataljon kommer inn, man kverker dem, går til neste rom som nesten er en klone av det tidligere rommet eller et du har vært i før.

Grafikken var passe. Ikke dårlig men heller ikke veldig bra. Forstår dette er en gammeld build. Men burde kanskje vært litt bedre med tanke på jaggiz. "they where all over the place"

Det fløyt ganske greit untatt når man gikk i stiger(av en merkelig grunn)

Tror nok ikke det blir inkjøp av dette. Selv om det er veldig morsomt som multiplayer spill.

Lenke til kommentar
Jeg er nok en av de få som ikke ble noe særlig imponert. Min heller dårlige PC kjører det nesten like bra. Dog kanskje ikke i så bra oppløsning. Saken er den at det vil bare være en port. Å jeg har spilt det en del på PC. Demoen er kul og alt det. Men dette er et meget repetativt spill. Man går inn i et nytt rom. En bataljon kommer inn, man kverker dem, går til neste rom som nesten er en klone av det tidligere rommet eller et du har vært i før.

Grafikken var passe. Ikke dårlig men heller ikke veldig bra. Forstår dette er en gammeld build. Men burde kanskje vært litt bedre med tanke på jaggiz. "they where all over the place"

Det fløyt ganske greit untatt når man gikk i stiger(av en merkelig grunn)

Tror nok ikke det blir inkjøp av dette. Selv om det er veldig morsomt som multiplayer spill.

6940555[/snapback]

Vi kan umulig ha spilt samme demoen. Er ikke noe kantete her. Ser ut som spillet har 2xAA eller mer

Min heller dårlige PC kjører det nesten like bra

F.E.A.R er en av de mest krevende spill som er laget til PC. Dette spillet skal bli minst like bra som PC versjonen.

Gameplayer i seg selv kan diskuteres. Jeg liker slike spill og har ingen problemer med å spille det igjen på X360 :)

Lenke til kommentar
Da herjet eg meg igjennom demoen eg også. Om flyten i denne 4 mnd. gamle builden er representativt for retal versjonen av spillet trur eg vi endelig kan prise oss med ein god port for ein gang skyld :!:

6939494[/snapback]

Flyten eller frameraten i demoen var ikke allverden,håper den blir BETYDELIG forbedret på retail utgaven.

Lenke til kommentar
Da herjet eg meg igjennom demoen eg også. Om flyten i denne 4 mnd. gamle builden er representativt for retal versjonen av spillet trur eg vi endelig kan prise oss med ein god port for ein gang skyld :!:

6939494[/snapback]

Flyten eller frameraten i demoen var ikke allverden,håper den blir BETYDELIG forbedret på retail utgaven.

6943822[/snapback]

Høh? :dontgetit:

Var da slettes ikkje mye å klage over her vel? I og med at dette er ein over 4 mnd. gammel build :hmm:

Lenke til kommentar

Har testet demoen på Pc tidligere og idag da på Xbox360. Synes spillet ser nydelig ut på Xbox360 så dette lover meget bra! Stabile fps og skarpe textures og deilige skummle lyder!

Husker første gangen jeg spilte demoen på Pc så skrek jeg faktisk høyt ut engang på en spesiel plass i spillet. Jeg lever meg ektremt in i spill så om du er som meg så gled deg :)

Lenke til kommentar

Da har jeg testet den selv og, å jeg er positiv overrasket over den. Jeg synes FPS var stabil og utrolig god. Faktisk bedre enn min 20K Pc i fjor da jeg testet den. Der var det mer fps drops ovs. Alt gikk glatt på 360`en.

Tror jeg kjøper denne men kun for online. Da jeg ikke har nærver til og spille igjenom historien hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...