Gå til innhold

F.E.A.R demo ute på markedplace. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har testet demoen, men orket ikke å spille gjennom hele da jeg har gjordt det utallige ganger på PC. Men grafikken ser unektelig bra ut :)

6938120[/snapback]

Bedre skal den bli. Demoen er 4 måneder eller mere gammel.

Devs har også sagt at spillet vil se bedre ut på X360 enn PC.

Det kan bare være skryt men så langt så ser det veldig bra ut ja :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Har spilt gjennom demoen nå og må si at jeg likte det jeg så. Grafikken var overraskende pen og med en overraskende smooth fps. Har spillet på pc, men etter at DVD'romen min tok kvelden har jeg ikke fått spilt det ferdig...kom vel ca halveis.

En ting irriterte meg dog...måten man gikk på. At hodet beveger seg fra side til side, opp og ned er vel og greit, men i FEAR demoen på 360 så ble det litt vel mye av det gode, spesielt ved sakte gange. Da virket det som om personen man spiller bokstavlig talt løper små museskritt med tilhørende hodesvaing. Idet man begynner bevegelsen frem eller tilbake, så beveger man seg like fort med hodet uansett hvilken hastighet man har..om noen forstår. Blir veldig rart når man beveger seg rolig hvertfall.

Lenke til kommentar
Har spilt gjennom demoen nå og må si at jeg likte det jeg så. Grafikken var overraskende pen og med en overraskende smooth fps. Har spillet på pc, men etter at DVD'romen min tok kvelden har jeg ikke fått spilt det ferdig...kom vel ca halveis.

En ting irriterte meg dog...måten man gikk på. At hodet beveger seg fra side til side, opp og ned er vel og greit, men i FEAR demoen på 360 så ble det litt vel mye av det gode, spesielt ved sakte gange. Da virket det som om personen man spiller bokstavlig talt løper små museskritt med tilhørende hodesvaing. Idet man begynner bevegelsen frem eller tilbake, så beveger man seg like fort med hodet uansett hvilken hastighet man har..om noen forstår. Blir veldig rart når man beveger seg rolig hvertfall.

6939046[/snapback]

Har selv spilt demoen på 360 og likte det jeg så men jeg må si meg enig med BioNor angående det med gangen, ikke helt den "rette/normale" FPS feelingen :)

Lenke til kommentar

6939046[/snapback]

La merke til det selv i går

Gå veldig sakte fremover og se ned på bena så ser det ut som du danser :!:

Annen ting som jeg la merke til er når du er i vannet og ser ned på bena så står dem ikke under vann.

Denne demoen er over 4 måneder gammel og de er sikkert klar over dette.

Grafikken vil også bli enda bedre i retail versjonen

Lenke til kommentar
Pleier ikkje slik bobbing å vere justerbart i spill? er vel kansje weapon bob det...husker ikkje om det var mulighet for dette på PC da.

6939064[/snapback]

Jeg letet etter det, men det var ikke mulig i demoen. Normalt liker jeg slik bobbing, men det fungerte ikke her i det hele tatt. Føltes litt som om man sto på skøyter. Du beveger deg bittelitt, men bevegelsen forsetter en liten halvmeter ette du har gitt slipp på spaken . Når det gjelde bevegelsen, så hører du masse små trampetrinn når du beveger deg sakte. Akkurat som om du småtripper bortover gangen...løper med bittemå skritt om du vil.

Lenke til kommentar

La merke til det selv i går

Gå veldig sakte fremover og se ned på bena så ser det ut som du danser  :!:

Annen ting som jeg la merke til er når du er i vannet og ser ned på bena så står dem ikke under vann.

Denne demoen er over 4 måneder gammel og de er sikkert klar over dette.

Grafikken vil også bli enda bedre i retail versjonen

6939133[/snapback]

Regner vel egentlig med det...men det var det eneste og sette fingeren på også:-)

Lenke til kommentar
Pleier ikkje slik bobbing å vere justerbart i spill? er vel kansje weapon bob det...husker ikkje om det var mulighet for dette på PC da.

6939064[/snapback]

Jeg letet etter det, men det var ikke mulig i demoen. Normalt liker jeg slik bobbing, men det fungerte ikke her i det hele tatt. Føltes litt som om man sto på skøyter. Du beveger deg bittelitt, men bevegelsen forsetter en liten halvmeter ette du har gitt slipp på spaken . Når det gjelde bevegelsen, så hører du masse små trampetrinn når du beveger deg sakte. Akkurat som om du småtripper bortover gangen...løper med bittemå skritt om du vil.

6939138[/snapback]

Takker vere deg kommer dette sikker ttil å plage meg. Da eg aldri har tenkt på dette som eit irritasjonsmoment :wee:

:tease:

Lenke til kommentar
HEhe...ja, hadde vært morsomt om vi var i samme rom. Tror ikke du hadde kommet deg like hel ut igjen etter å ha møtt en tidligere norges mester i bryting:p Et lite hint: Ikke kødd med feil folk...

6937767[/snapback]

Hø, visste ikke at man fikk ha internettilgang i fengselet, Havnå?

;)

Ikke noe problem å komme seg like hel ut igjen etter å ha møtt en tidligere norgesmester i bryting. Det kommer jo helt an på hva slags hardware du bringer til møtet. ;) Et lite hint: Ikke kødd med feil folk... :p

Men som sagt i en tidligere tråd så gidder jeg ikke dette mer. Blir som å skrive til en stein. Hvis du forsatt har lyst til å være frekk, så kontakt meg på PM.

6937767[/snapback]

Usikker på hvem som er stein her, jeg.

Anyway, noen (potetgullmannen, tror jeg) skrev at demoen var satt sammen av forskjellige deler av de første brettene. Er det samme demo som PC-versjonen med andre ord, eller noe nytt? Og for oss som spilte igjennom PC-versjonen, har X360-versjonen noe nytt eller er det samme greia, bare med enda flere effekter? Ikke det at det er negativt, nødvendigvis. ;) FEAR var jo genialt, synes jeg i alle fall. Et av svært få spill jeg har spilt helt igjennom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...