_norse_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Selv de mest velstående her på forumet kan gå konkurs de nærmeste månedene med Wii, PS3, ekstrautstyr og et helt lass med gode spill...... Det er både en bra og dårlig tid for oss gamere. Man blir rik på spillopplevelser, men fattig på penger.... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vel er andre ting som gleder meg i livet enn det å kjøpe et blad pga en demo. Gleder meg over enkle ting jeg også, men det må da være en grense! Ikke meninga å være frekk eller noe. Synes bare at det var litt borkastet penger når man VET at demoen havner på MP allikevel. Men for all del, ikke mine penger som blir brukt. 6936184[/snapback] Ingen som viste NÅR F.E.A.R demoen kom ut på markedplace før i dag. Uansett så følger det med et blad og mye god lesing. 150 kroner for deg er tydligvis mye penger, men for meg er det bare lommerusk. Nå vet jeg ikke alderen din, men da jeg var 16 fikk jeg 100 kroner i uka og da var selvfølgelig 150 kroner veldig mye. Tar jeg en tur på byen og svir av 1000 kroner eller kjøper meg et X360 blad til 150 kroner så har det ingen betydning lenger. Jeg har penger så det holder så jeg sitter ikke her og griner over 150 kronene jeg brukte på bladet. At du tok opp dette her i denne tråden er jo helt idiotisk. Siden du er ny her så kaller jeg det en fiasko av din historie så langt på dette forumet. Gratulere 6936805[/snapback] Er ikke snakk om å være rik eller ikke. Poenget mitt var at JEG ikke synes en demo er verdt 150kr når mann vet at den havner på MP. Dessuten så er jeg 36 og har mer enn nok råd til flere hundre OXM blader. Og spar meg for slike barsnlige kommentarer er du snill. Sikker på at du er 29? Virker ikke sånn utifra dine innlegg. Har dessuten testet demoen nå, vil ikke akkurat si at FEAR demoen så noe bedre ut en sist jeg spilte på PC. Dermed så står jeg over spillet og bruker de 500/600kr på et annet spill. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ja, helt latterlig å begynne og mase om hva man syns andre bør bruke pengene sine på, fei for din egen dør, ok? 6936897[/snapback] Tror ikke du skjønte poenget mitt helt. Kanskje en ide å lese innlegg skikkelig før du svarer neste gang? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 avanore: Ja, det er noen som har det! Selv blir jeg nokså blakk nå som Splinter Cell, Rainbow 6, GoW og CoD3 kommer veldig veldig nærme hverandre! 6937187[/snapback] Avanore er jo så rik så 150kr her og der er bare smårusk. Han har tydeligvis ikke barn, hus, regninger+++ Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Er ikke snakk om å være rik eller ikke. Poenget mitt var at JEG ikke synes en demo er verdt 150kr når mann vet at den havner på MP. Dessuten så er jeg 36 og har mer enn nok råd til flere hundre OXM blader. Og spar meg for slike barsnlige kommentarer er du snill. Sikker på at du er 29? Virker ikke sånn utifra dine innlegg. Har dessuten testet demoen nå, vil ikke akkurat si at FEAR demoen så noe bedre ut en sist jeg spilte på PC. Dermed så står jeg over spillet og bruker de 500/600kr på et annet spill. 6937271[/snapback] Hvis du ser tilbake i denne tråden så er det du som hyler om hvor teit det er å bruke 150 kroner på et blad og ikke jeg. Jeg skrev i første post at jeg nettop svidde av 150 kroner på bladet. Men det var ingen alvor bak det. At du da skal begynne å diskutere penger og økonomi med meg og flere andre her inne blir da alt for dumt. Det er jo ikke dette tråden skal handle om og slutter du ikke nå sender jeg en liten rapport til mod Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er ikke snakk om å være rik eller ikke. Poenget mitt var at JEG ikke synes en demo er verdt 150kr når mann vet at den havner på MP. Dessuten så er jeg 36 og har mer enn nok råd til flere hundre OXM blader. Og spar meg for slike barsnlige kommentarer er du snill. Sikker på at du er 29? Virker ikke sånn utifra dine innlegg. Har dessuten testet demoen nå, vil ikke akkurat si at FEAR demoen så noe bedre ut en sist jeg spilte på PC. Dermed så står jeg over spillet og bruker de 500/600kr på et annet spill. 6937271[/snapback] Hvis du ser tilbake i denne tråden så er det du som hyler om hvor teit det er å bruke 150 kroner på et blad og ikke jeg. Jeg skrev i første post at jeg nettop svidde av 150 kroner på bladet. Men det var ingen alvor bak det. At du da skal begynne å diskutere penger og økonomi med meg og flere her inne blir da alt for dumt. Det er jo ikke dette tråden skal handle om og slutter du ikke nå sender jeg en liten rapport til mod 6937325[/snapback] Beklager, var ikke meninga å være frekk. Det første innlgget mitt var ment som et råd. Trodde du kjøpte bladet kunn pga demoen. OG jeg synes fortsatt det er bortkasta å kjøpe et blad kunn for en demo når man vet den havner på MP noen få uker senere. Men men..gidder ikke holde på mer nu. Er blitt en del offtopic her og det beklager jeg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hva folk vil bruke pengene sine på er hver sin sak. Selv laster jeg ned demoen nå og gleder meg som en liten unge til å spille den! Har gode erfaringer fra FEAR på pc! Happy gaming! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nå holder vi oss på Topic! Laster ned demoen her og nå, gleder meg til og prøve det ut og se om grafikken er opp mot pc versionen, noe eg tror den er! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Beklager, var ikke meninga å være frekk. Det første innlgget mitt var ment som et råd. Trodde du kjøpte bladet kunn pga demoen. OG jeg synes fortsatt det er bortkasta å kjøpe et blad kunn for en demo når man vet den havner på MP noen få uker senere. Men men..gidder ikke holde på mer nu. Er blitt en del offtopic her og det beklager jeg. 6937359[/snapback] Så skriver du dette her i posten over Avanore er jo så rik så 150kr her og der er bare smårusk. Han har tydeligvis ikke barn, hus, regninger+++ Det kaller jeg å være frekk! Du har ingen peil på hvem jeg er og hva jeg bruker mine penger på. At du da kaller meg uansvarlig som ikke betaler mine regninger, hus eller viser ansvar kaller jeg å være forbanna frekk!. Ingen andre på dette foumet har noengang vært frekkere mot meg. Selv om jeg bruker 150 kroner på et blad så har har det ingen ting med å være uansvarlig. At du i tillegg er 36 år viser til din kunnskap til medmenneker er minimalt. Uttale deg om noe slikt uten noen som helst bakgrunn for dette er uakseptablet og du burde være glad for at vi ikke er i samme rom nå Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Bare digga demoen, har aldri spilt dette på pc siden denne pc til 9000kr ikke klarte å kjøre det på low engang. Denne pcen ble kjøpt september i fjor Dettte er ett spill jeg må skaffe Prøvte det på min Samsung 26"LCD HDTV Endret 25. september 2006 av Toman85 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er ikke snakk om å være rik eller ikke. Poenget mitt var at JEG ikke synes en demo er verdt 150kr når mann vet at den havner på MP. Dessuten så er jeg 36 og har mer enn nok råd til flere hundre OXM blader. Og spar meg for slike barsnlige kommentarer er du snill. Sikker på at du er 29? Virker ikke sånn utifra dine innlegg. Har dessuten testet demoen nå, vil ikke akkurat si at FEAR demoen så noe bedre ut en sist jeg spilte på PC. Dermed så står jeg over spillet og bruker de 500/600kr på et annet spill. 6937271[/snapback] Hvorvidt det ser bedre ut en PC versjonen eller ikke, det kommer sikkert litt ann på hva slags PC man spilte det på. Men jeg lurer, er det slik å forstå at hvis det hadde sett bedre ut så hadde du kjøpt det? Jeg har lengtet etter å spille det på stor skjerm og skikkelig lydanlegg, så da blir det kjøp for meg. Endelig 40 tommers bilde, (evt 100 på projektor ) nedsunket i sofaen, oppleve spillet en gang til. Samt jeg tror multiplayer via Xbox Live blir artig - like så den nye delen i singel player. Kan likevel forstå at ikke alle PC spillere gidder 500 kroner en gang til for dette. Men det er jo bra at konsoll-spillere for sjansen også. Er enig i at det kanskje ikke ser så mye bedre ut en PC versjonen, men en evt. grafisk oppgradering/evt. lett nedgradering blir ikke det som blir tellende for meg. Når det gjelder barnslige kommentarer her så er vel kanskje ikke du den som stiller med de skarpeste argumentene til enhver tid. Avanores alder veit jeg, men din kan man jo virkelig lure på i blant. Ikke bare i denne tråden. Ikke for det - det finnes raringer i alle aldre, også blant "voksne". Veit det godt for er en selv Dr Peedee Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Bare digga demoen, har aldri spilt dette på pc siden denne pc til 9000kr ikke klarte å kjøre det på low engang. Denne pcen ble kjøpt september i fjor Dettte er ett spill jeg må skaffe Prøvte det på min Samsung 26"LCD HDTV 6937642[/snapback] Gled deg! Demoen er ikke noe "brett" fra spillet, derimot satt sammen av diverse elementer/steder fra starten av spillet. Selve spillet er langt mere elegant "pacet" og bygd opp. I tillegg er åpningssekvensen/filmen i spillet noe av det bedre på lenge. Likte du demoen så kommer du til å storkose deg med selve spillet. Dr Peedee Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Beklager, var ikke meninga å være frekk. Det første innlgget mitt var ment som et råd. Trodde du kjøpte bladet kunn pga demoen. OG jeg synes fortsatt det er bortkasta å kjøpe et blad kunn for en demo når man vet den havner på MP noen få uker senere. Men men..gidder ikke holde på mer nu. Er blitt en del offtopic her og det beklager jeg. 6937359[/snapback] Så skriver du dette her i posten over Avanore er jo så rik så 150kr her og der er bare smårusk. Han har tydeligvis ikke barn, hus, regninger+++ Det kaller jeg å være frekk! Du har ingen peil på hvem jeg er og hva jeg bruker mine penger på. At du da kaller meg uansvarlig som ikke betaler mine regninger, hus eller viser ansvar kaller jeg å være forbanna frekk!. Ingen andre på dette foumet har noengang vært frekkere mot meg. Selv om jeg bruker 150 kroner på et blad så har har det ingen ting med å være uansvarlig. At du i tillegg er 36 år viser til din kunnskap til medmenneker er minimalt. Uttale deg om noe slikt uten noen som helst bakgrunn for dette er uakseptablet og du burde være glad for at vi ikke er i samme rom nå 6937463[/snapback] Ingen grunn til å bli sint pga. det der da Avanore, han kalte deg vel ikke uansvarlig? Han mente vel heller at du ikke har unger, og en hel bunke med regninger, noe som da sier at du har masse penger å bruke akkurat det du vil, er ikke frekt det da. Uansett, nå synes jeg at denne diskusjonen burde brenne bort, de fleste forumtrollene som henger på denne delen av forumet har vel gått i sølibat nå, så vi burde opprettholde den gode stemningen her, før PS3 kommer, da er vel Helvete løs igjen. On topic: Kan noen si med fakta at 360-versjonen er like fin som PC-versjonen? jeg leser at folk skriver dette, men er det helt sant? Endret 25. september 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 On topic: Kan noen si med fakta at 360-versjonen er like fin som PC-versjonen? jeg leser at folk skriver dette, men er det helt sant? Det går vel egentlig ikke an å si noe helt sikkert om, noen mener at den er bedre, mens andre mener det motsatte. For en stund siden leste jeg at utviklerne hadde lagt til noen effekter som ikke var i PC versjonen, men teksturene ser ut til å være nedjustert pga minnebegrensninger. Så man kan kanskje si at det ser både bedre og verre ut Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Beklager, var ikke meninga å være frekk. Det første innlgget mitt var ment som et råd. Trodde du kjøpte bladet kunn pga demoen. OG jeg synes fortsatt det er bortkasta å kjøpe et blad kunn for en demo når man vet den havner på MP noen få uker senere. Men men..gidder ikke holde på mer nu. Er blitt en del offtopic her og det beklager jeg. 6937359[/snapback] Så skriver du dette her i posten over Avanore er jo så rik så 150kr her og der er bare smårusk. Han har tydeligvis ikke barn, hus, regninger+++ Det kaller jeg å være frekk! Du har ingen peil på hvem jeg er og hva jeg bruker mine penger på. At du da kaller meg uansvarlig som ikke betaler mine regninger, hus eller viser ansvar kaller jeg å være forbanna frekk!. Ingen andre på dette foumet har noengang vært frekkere mot meg. Selv om jeg bruker 150 kroner på et blad så har har det ingen ting med å være uansvarlig. At du i tillegg er 36 år viser til din kunnskap til medmenneker er minimalt. Uttale deg om noe slikt uten noen som helst bakgrunn for dette er uakseptablet og du burde være glad for at vi ikke er i samme rom nå 6937463[/snapback] Grunnen til at jeg skrev det var fordi du var like frekk og skrev lenger over at du brukte opp 1000kr uten noe prob og at du hadde mer enn nok penger til det bladet. HEhe...ja, hadde vært morsomt om vi var i samme rom. Tror ikke du hadde kommet deg like hel ut igjen etter å ha møtt en tidligere norges mester i bryting:p Et lite hint: Ikke kødd med feil folk... Men som sagt i en tidligere tråd så gidder jeg ikke dette mer. Blir som å skrive til en stein. Hvis du forsatt har lyst til å være frekk, så kontakt meg på PM. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) espent: Aha, tenker jeg skal kjøpe dette spillet når jeg får tak i 360. Det blir vel litt bedre når man ikke får framedrops i hytt og pine. Handleliste: Saints Row, etter hva Avanore har skrevet om dette spillet har han overbevist meg om å kjøpe det, uten at han vet det selv. og Dead Rising, Ser fett ut. Som det har blitt påpekt tidligere i denne tråden er det en dyr tid for oss gamere. / Endret 25. september 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Grunnen til at jeg skrev det var fordi du var like frekk og skrev lenger over at du brukte opp 1000kr uten noe prob og at du hadde mer enn nok penger til det bladet. HEhe...ja, hadde vært morsomt om vi var i samme rom. Tror ikke du hadde kommet deg like hel ut igjen etter å ha møtt en tidligere norges mester i bryting:p Et lite hint: Ikke kødd med feil folk... 6937767[/snapback] Så det er frekt å skrive at jeg kan lett svi av 1000 kroner på "tull"? Det har da ingenting med at jeg ikke kan betale mine regninger eller hva det måtte være. Den eneste som er frekk her er deg. Skjønner ikke helt hva du gjør på et spill forumet. Kanskje all den brytingen som har gjort deg slik du er, men uansett så kan du ikke bruke det som en unskylding Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Ja, helt latterlig å begynne og mase om hva man syns andre bør bruke pengene sine på, fei for din egen dør, ok? 6936897[/snapback] Tror ikke du skjønte poenget mitt helt. Kanskje en ide å lese innlegg skikkelig før du svarer neste gang? 6937305[/snapback] Jeg tror jeg snakker for samtlige her på forumet, når jeg sier at vi har hørt alt vi trenger å høre fra deg, og det bryr meg midt i ræva om du innehar NM-tittel i bryting, eller hvor sterk faren din er, hvis du har behov for å øke størrelsen på e-penisen din, så vær så god, men ikke tro at noen her får noe mer respekt for deg av den grunn. Endret 25. september 2006 av BTK Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Grunnen til at jeg skrev det var fordi du var like frekk og skrev lenger over at du brukte opp 1000kr uten noe prob og at du hadde mer enn nok penger til det bladet. HEhe...ja, hadde vært morsomt om vi var i samme rom. Tror ikke du hadde kommet deg like hel ut igjen etter å ha møtt en tidligere norges mester i bryting:p Et lite hint: Ikke kødd med feil folk... Og akkurat i det jeg trodde du var tom for gullkorn... Dr Peedee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 EnigmaEnigma123: Siste kommentaren din får deg ihvertfall ikkje til å fremstå som at du er 36 år. Egentlig det mest latterlige eg har lest på disse sidene, og tro meg,her inne har vi lest mye rart, No sitter eg å laster ned demoen, og det går ikkje akkurat unna slik det har pleid å gjort hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå