Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Demoen imponerte meg ikke. Satt med en følese at jeg hadde spilt dette før, og er redd jeg føler det samme med fullversjonen. Vel, penger spart... 6935404[/snapback] Jeg satt også med følelsen av å ha spilt det før. Takk og lov for det - at det er F.E.A.R slik jeg kjenner det. For jeg har jo spilt det før - på pc. Og det var en fryd på PC og demoen gir løfte om det blir minst like bra på 360 også - om ikke bedre. Dr Peedee Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det blir såpass bra - må eg ringe madammen og overtale hu til å sitte med meg når eg spelar gjennom det ein gang til. Eg hatar skrekk-genren egentlig. Men klarar ikkje holde meg vekke heller, haha. 6935694[/snapback] eeee. ikke lurt. jeg spilte demoen i går, og fikk kjeft av madammen fordi jeg skremte ho opp når jeg skvatt selv. Hun fulgte bare sånn halveis med da jeg hylte til. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg svidde av 150 kroner i går (OXM) for å få F.E.A.R demoen og nå er den ute på markedplace :!:Link 6935203[/snapback] Sånn går det når man er desperat i en alder av 29 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Sånn går det når man er desperat i en alder av 29 6935749[/snapback] Jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg var 90 Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skulle ønske de la hele multiplayeren gratis ut på Live! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Demoen imponerte meg ikke. Satt med en følese at jeg hadde spilt dette før, og er redd jeg føler det samme med fullversjonen. Vel, penger spart... 6935404[/snapback] Jeg satt også med følelsen av å ha spilt det før. Takk og lov for det - at det er F.E.A.R slik jeg kjenner det. For jeg har jo spilt det før - på pc. Og det var en fryd på PC og demoen gir løfte om det blir minst like bra på 360 også - om ikke bedre. Dr Peedee 6935711[/snapback] Du har jo spilt samme spillet tidligere, det har ikke jeg. Jeg krever ikke at hvert spill jeg kjøper skal gi en unik opplevese. Men når jeg sitter med en følese av at jeg har gjort dette før er det bare en god historie som kan holde meg til skjermen. Nå vet jeg ikke hvordan Fear er på dette punktet, men FPS-spill generelt er svake på dette punktet. Dermed blir liksom hele spillet repetive og kjedlige øvelser, og et spill jeg aldri kommer til å fullføre. Når det er sagt kan det hende at jeg finner fullversjonen mere interessant, demoen var jo rimelig kort, men så overfladsik som jeg er kommer jeg ikke til å anskaffe dette spillet basert på erfaringen demoen gav meg. Når man er student og med lånekassen som eneste inntekstkilde må man velge sine spill med omhu, november er satt av til GoW... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg svidde av 150 kroner i går (OXM) for å få F.E.A.R demoen og nå er den ute på markedplace :!:Link 6935203[/snapback] Sånn går det når man er desperat i en alder av 29 6935749[/snapback] Det er en veldig god egenskap, det. Å beholde gleden over noe. Jeg liker slike mennesker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Bør nevnes at demo-brettet ikkje finner sted i fullversjonen også, det er blit stykke topp og satt sammen her slik at man ikkje trenger å spille igjennom det igjen. Ikkje at det tar så lang tid da men ^^ Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Du har jo spilt samme spillet tidligere, det har ikke jeg. Jeg krever ikke at hvert spill jeg kjøper skal gi en unik opplevese. Men når jeg sitter med en følese av at jeg har gjort dette før er det bare en god historie som kan holde meg til skjermen. Nå vet jeg ikke hvordan Fear er på dette punktet, men FPS-spill generelt er svake på dette punktet.Dermed blir liksom hele spillet repetive og kjedlige øvelser, og et spill jeg aldri kommer til å fullføre. Når det er sagt kan det hende at jeg finner fullversjonen mere interessant, demoen var jo rimelig kort, men så overfladsik som jeg er kommer jeg ikke til å anskaffe dette spillet basert på erfaringen demoen gav meg. Når man er student og med lånekassen som eneste inntekstkilde må man velge sine spill med omhu, november er satt av til GoW... Historien i F.E.A.R. er middelmådig, så ikke forvent noe stort av den. Jeg tror de fleste som digger F.E.A.R. ikke er så opptatt av story, men syns at spillet er fett fordi det er kul action, bra grafikk (var ihvertfall det på PC, har ikke testa på 360) og "skummel" stemning. Personlig så syns jeg ikke spillet var skummelt, creepy eller lignende i det hele tatt, og det er ikke fordi jeg prøver å leike tøff eller noe, syns bare det feilet helt på det område. I tillegg så føler jeg som deg at jeg har sett det samme før så mange ganger, det føles ikke ut som noe nytt og spennende. Når det er sagt, jeg syns ikke GoW ser noe bedre ut. Ser ut som et ekstremt repetivt spill hvor du bare tar dekning, skyter, løper, tar dekning, ser ut som man blir lei etter 10 minutter, men håper det beviser meg feil. Endret 25. september 2006 av BTK Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg svidde av 150 kroner i går (OXM) for å få F.E.A.R demoen og nå er den ute på markedplace :!:Link 6935203[/snapback] Sånn går det når man er desperat i en alder av 29 6935749[/snapback] Det er en veldig god egenskap, det. Å beholde gleden over noe. Jeg liker slike mennesker. 6935918[/snapback] Kanskje fordi dere 2 er ganske like? Om du synes det er en god egenskap...så fint for deg...hehe. Får ta og laste ned demoen, men tviler veldig på at jeg kjøper spillet da jeg har det på PC. Men synes det er ganske bortkastet å kjøpe et blad for 150kr når mann vet at spillet/demoen havner på MP...men det er min mening. Takk gud for at folk er forskjellige Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Demoen imponerte meg ikke. Satt med en følese at jeg hadde spilt dette før, og er redd jeg føler det samme med fullversjonen. Vel, penger spart... 6935404[/snapback] Jeg satt også med følelsen av å ha spilt det før. Takk og lov for det - at det er F.E.A.R slik jeg kjenner det. For jeg har jo spilt det før - på pc. Og det var en fryd på PC og demoen gir løfte om det blir minst like bra på 360 også - om ikke bedre. Dr Peedee 6935711[/snapback] Du har jo spilt samme spillet tidligere, det har ikke jeg. Jeg krever ikke at hvert spill jeg kjøper skal gi en unik opplevese. Men når jeg sitter med en følese av at jeg har gjort dette før er det bare en god historie som kan holde meg til skjermen. Nå vet jeg ikke hvordan Fear er på dette punktet, men FPS-spill generelt er svake på dette punktet. Dermed blir liksom hele spillet repetive og kjedlige øvelser, og et spill jeg aldri kommer til å fullføre. Når det er sagt kan det hende at jeg finner fullversjonen mere interessant, demoen var jo rimelig kort, men så overfladsik som jeg er kommer jeg ikke til å anskaffe dette spillet basert på erfaringen demoen gav meg. Når man er student og med lånekassen som eneste inntekstkilde må man velge sine spill med omhu, november er satt av til GoW... 6935898[/snapback] Ok, skjønner argumentene dine godt. Og ja - penger til GoW må man ha. Storyen i FEAR... den er bra. Bra til FPS å være, nok twist i den til at jeg ble nysjerrig på hva som ville skje videre. FEAR brakte en del nye ting for meg på PC'n. En ting var fantastisk grafikk, fysikk og animasjoner. Men det har jo andre spill hatt også, likevel FEAR lå i toppen på dette. I tillegg så opplevde jeg flere ganger at AI'n overrasket meg veldig positivt. Mere der enn i andre FPS. Blanding mellom "skummelt" og forrykende action var bra. Slo-motion greia var vel kanskje Max Payne ute med først? Likevel, det er så utrolig mange grafiske effekter som piffer det opp når man braker inn i en fiendeflokk og helvete bryter løs - i slow motion. Røyk, gnistregn, murpuss som flyr om øra på en. Det skjer rett og slett så mye i de kampsekvensene at Slo-motion greia gir større effekt enn i andre spill jeg har sett det i. Det går ikke å overtale noen til å like det samme som en selv bare ved å skrive her. Og hvert fall ikke hvis den andre er på trangt budsjett. Det negative jeg husker fra FEAR på PC (bortsett fra at jeg ikke fikk like smooth fps som med 360'n ) var en periode midt i spillet der jeg syntes det ble vel mange korridorer/kontorlandskap. Men kampsekvensene var såpass underholdende at det var ingen big deal. I 360 versjonen er det en del ekstra innhold i singelplayer, bl.a. en action modus der brettene bare blir fyllt opp med fiender så skal man bare gå berserk-gang for å se hvor lang tid man bruker for å tømme det. I tillegg er det multiplayer. Å glær mæ! Dr Peedee Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg svidde av 150 kroner i går (OXM) for å få F.E.A.R demoen og nå er den ute på markedplace :!:Link 6935203[/snapback] Sånn går det når man er desperat i en alder av 29 6935749[/snapback] Det er en veldig god egenskap, det. Å beholde gleden over noe. Jeg liker slike mennesker. 6935918[/snapback] Kanskje fordi dere 2 er ganske like? Om du synes det er en god egenskap...så fint for deg...hehe. Får ta og laste ned demoen, men tviler veldig på at jeg kjøper spillet da jeg har det på PC. Men synes det er ganske bortkastet å kjøpe et blad for 150kr når mann vet at spillet/demoen havner på MP...men det er min mening. Takk gud for at folk er forskjellige 6936000[/snapback] Litt rart, men også litt fint, å tenke på at jeg da har flere momenter i livet å glede meg over enn det du har. Og ja, hvis du ikke synes det er en god egenskap å kunne glede seg over enkle ting så... vel vel. Du synes det er 150 kr bortkastet å kjøpe et blad. Vel vel. Hvis jeg visste alt hva du brukte dine penger til gjennom en uke så hadde jeg sikkert funnet ting som jeg ville synes var bortkastet. Men jeg ville neppe postet det her og sagt at du var desperat eller lignende. Det blir for dumt. Dr Peedee (egentlig dumt nok å gidde å svare på posten din.. men men, sorry for off-topic folkens. Nå får jeg vel kjeft av mod også ) Endret 25. september 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg svidde av 150 kroner i går (OXM) for å få F.E.A.R demoen og nå er den ute på markedplace :!:Link 6935203[/snapback] Sånn går det når man er desperat i en alder av 29 6935749[/snapback] Det er en veldig god egenskap, det. Å beholde gleden over noe. Jeg liker slike mennesker. 6935918[/snapback] Kanskje fordi dere 2 er ganske like? Om du synes det er en god egenskap...så fint for deg...hehe. Får ta og laste ned demoen, men tviler veldig på at jeg kjøper spillet da jeg har det på PC. Men synes det er ganske bortkastet å kjøpe et blad for 150kr når mann vet at spillet/demoen havner på MP...men det er min mening. Takk gud for at folk er forskjellige 6936000[/snapback] Litt rart, men også litt fint, å tenke på at jeg da har flere momenter i livet å glede meg over enn det du har. Og ja, hvis du ikke synes det er en god egenskap å kunne glede seg over enkle ting så... vel vel. Du synes det er 150 kr bortkastet å kjøpe et blad. Vel vel. Hvis jeg visste alt hva du brukte dine penger til gjennom en uke så hadde jeg sikkert funnet ting som jeg ville synes var bortkastet. Men jeg ville neppe postet det her og sagt at du var desperat eller lignende. Det blir for dumt. Dr Peedee 6936155[/snapback] Vel er andre ting som gleder meg i livet enn det å kjøpe et blad pga en demo. Gleder meg over enkle ting jeg også, men det må da være en grense! Ikke meninga å være frekk eller noe. Synes bare at det var litt borkastet penger når man VET at demoen havner på MP allikevel. Men for all del, ikke mine penger som blir brukt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ok jeg går inn på denne tråden for og LESE om demoen ikke hva dere andre synes folk burde bruke pengene på / sløse pengene..... Skjerp dere! ON TOPIC: Er denne demoen helt lik PC demoen? Grafisk sett er den bedre, dårligere? Lyden osv.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ok jeg går inn på denne tråden for og LESE om demoen ikke hva dere andre synes folk burde bruke pengene på / sløse pengene..... Skjerp dere! ON TOPIC: Er denne demoen helt lik PC demoen? Grafisk sett er den bedre, dårligere? Lyden osv.. 6936212[/snapback] Demoen er lik PC demoen. Grafisk bedre enn min PC greide å oppsvinge og ingen slowdowns. Har AMD 4000+ cpu, ATI x800 256mb, 2gb ram. Dr Peedee Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Driver og laster ned demoen nu, får se om det er bedre grafikk enn min AMD 3800 @3Ghz 2GB RAM og 7600GT. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skal ta denne demoen i kveld når det er mørkt,bare for å få blodet til å svinge. Har tross alt spillt denne ørten ganger før på PC. Satser idet minste på litt gåsehud Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Vel er andre ting som gleder meg i livet enn det å kjøpe et blad pga en demo. Gleder meg over enkle ting jeg også, men det må da være en grense! Ikke meninga å være frekk eller noe. Synes bare at det var litt borkastet penger når man VET at demoen havner på MP allikevel. Men for all del, ikke mine penger som blir brukt. 6936184[/snapback] Ingen som viste NÅR F.E.A.R demoen kom ut på markedplace før i dag. Uansett så følger det med et blad og mye god lesing. 150 kroner for deg er tydligvis mye penger, men for meg er det bare lommerusk. Nå vet jeg ikke alderen din, men da jeg var 16 fikk jeg 100 kroner i uka og da var selvfølgelig 150 kroner veldig mye. Tar jeg en tur på byen og svir av 1000 kroner eller kjøper meg et X360 blad til 150 kroner så har det ingen betydning lenger. Jeg har penger så det holder så jeg sitter ikke her og griner over 150 kronene jeg brukte på bladet. At du tok opp dette her i denne tråden er jo helt idiotisk. Siden du er ny her så kaller jeg det en fiasko av din historie så langt på dette forumet. Gratulere Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Ja, helt latterlig å begynne og mase om hva man syns andre bør bruke pengene sine på, fei for din egen dør, ok? Endret 25. september 2006 av BTK Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 avanore: Ja, det er noen som har det! Selv blir jeg nokså blakk nå som Splinter Cell, Rainbow 6, GoW og CoD3 kommer veldig veldig nærme hverandre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå