Gå til innhold

F.E.A.R demo ute på markedplace. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, dere fikk nå en ekstra dag og to til å spille den på da :)

6935228[/snapback]

Fikk noen timer ja :D

Gled deg til demoen. Jeg spilte F.E.A.R på en PC med alt max. Så jeg var veldig skeptisk til om X360 klarte den samme jobben. Til min store overaskelse så ser det minst like bra ut og flyten er helt herlig! Ingen FPS drops, selv når kulene suser, betongen spruter og røyk overalt.

Dette spillet skal jeg ha selv om jeg har spilt det gjennom før. Håper at MP delen vil bli skikkelig bra

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Demoen imponerte meg ikke. Satt med en følese at jeg hadde spilt dette før, og er redd jeg føler det samme med fullversjonen. Vel, penger spart...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Demoen imponerte meg ikke. Satt med en følese at jeg hadde spilt dette før, og er redd jeg føler det samme med fullversjonen. Vel, penger spart...

6935404[/snapback]

Har du spilt det før da (på pc)? :p

Lenke til kommentar
Skjønner ikke dette jeg. Hakke PC-fantaster jublet over dette spille i lang tid nå? Hvorfor skal det være noe dårligere på 360? Gleder med til i kveld! Da skal jeg spille etter at jeg er ferdig med alt jeg må gjøre i dag... :cry:

6935431[/snapback]

Jo, men nå har det kommet til konsoll, og de mest fordomsfulle pc gamerne kan selvfølgelig ikke like ett konsollspill.

"Spilling kan kun gjørest med tastatur og mus!!1!111!!oneoneone" :roll:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke dette jeg. Hakke PC-fantaster jublet over dette spille i lang tid nå? Hvorfor skal det være noe dårligere på 360? Gleder med til i kveld! Da skal jeg spille etter at jeg er ferdig med alt jeg må gjøre i dag... :cry:

6935431[/snapback]

Vel, jeg spilte det på PC, men det imponerte meg ikke, oppskrytt spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

6935404[/snapback]

Har du spilt det før da (på pc)? :p

6935453[/snapback]

Nei, er hardbarket konsollgamer...

Lenke til kommentar
Største forskjellen,og trekkplasteret for meg denne gangen må vere det at eg kan sitte avslappet og spille det i 5.1. Men det spørst jo om det er nok altså.

6935523[/snapback]

Det same som gjenstår å sjå for min del og. Eg har PC som køyrer dette spelet lett, med alt på fullt - men som sagt, eg sit bedre foran HDTVen og med 5.1 surround.
Lenke til kommentar

Jeg likte det veldig godt til X360, så for meg blir det et kjøp. Har spilt det på en monster PC og det ser minst like bra ut på X360. Grafikken skal vist være oppdatert og det skal se bedre ut på X360.

For alle som ikke fikk sjansen til å spille det på PC så har dem muligheten til å få dette på X360.

Jeg elsker slike spill så gjør meg ingenting å spille det engang til med en konsoll, softa og herlig lyd.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...