Straffa Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg svidde av 150 kroner i går (OXM) for å få F.E.A.R demoen og nå er den ute på markedplace :!: Link Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg svidde av 150 kroner i går (OXM) for å få F.E.A.R demoen og nå er den ute på markedplace :!:Link 6935203[/snapback] Hehe , jeg svidde av 150 kroner for to dager siden for å få demoen... men men.. greit å ha et blad å lese på dass og på sengekanten... Dr Peedee Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Holder på å laste den ned nå... gikk ikke akkurat dritfort, men den er vel ferdig om 30 min eller noe Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jaja, dere fikk nå en ekstra dag og to til å spille den på da Lenke til kommentar
3000 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 kult! denne skal testes Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Blir det likt som PC-versjonen? Samme story, brett? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jaja, dere fikk nå en ekstra dag og to til å spille den på da 6935228[/snapback] Fikk noen timer ja Gled deg til demoen. Jeg spilte F.E.A.R på en PC med alt max. Så jeg var veldig skeptisk til om X360 klarte den samme jobben. Til min store overaskelse så ser det minst like bra ut og flyten er helt herlig! Ingen FPS drops, selv når kulene suser, betongen spruter og røyk overalt. Dette spillet skal jeg ha selv om jeg har spilt det gjennom før. Håper at MP delen vil bli skikkelig bra Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Håper man kan justere sensitiviteten selv i spillet. Syns den var litt ekkel i demoen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har egentlig sett mye fram til å få testet dette spillet på 360`en. Har spillet kjøppt og etalt på PC, så det spørst likevel om dette blir ein sikker vinner i samlinga på konsoll. Men vi for no se Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Demoen imponerte meg ikke. Satt med en følese at jeg hadde spilt dette før, og er redd jeg føler det samme med fullversjonen. Vel, penger spart... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Eg er spent, og ser fram til å få teste demoen. Trur det vil gi meg ei annaleis oppleving når eg sit på skikkelig HDTV, og 5.1 surround. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skjønner ikke dette jeg. Hakke PC-fantaster jublet over dette spille i lang tid nå? Hvorfor skal det være noe dårligere på 360? Gleder med til i kveld! Da skal jeg spille etter at jeg er ferdig med alt jeg må gjøre i dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Demoen imponerte meg ikke. Satt med en følese at jeg hadde spilt dette før, og er redd jeg føler det samme med fullversjonen. Vel, penger spart... 6935404[/snapback] Har du spilt det før da (på pc)? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skjønner ikke dette jeg. Hakke PC-fantaster jublet over dette spille i lang tid nå? Hvorfor skal det være noe dårligere på 360? Gleder med til i kveld! Da skal jeg spille etter at jeg er ferdig med alt jeg må gjøre i dag... 6935431[/snapback] Jo, men nå har det kommet til konsoll, og de mest fordomsfulle pc gamerne kan selvfølgelig ikke like ett konsollspill. "Spilling kan kun gjørest med tastatur og mus!!1!111!!oneoneone" Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skjønner ikke dette jeg. Hakke PC-fantaster jublet over dette spille i lang tid nå? Hvorfor skal det være noe dårligere på 360? Gleder med til i kveld! Da skal jeg spille etter at jeg er ferdig med alt jeg må gjøre i dag... 6935431[/snapback] Vel, jeg spilte det på PC, men det imponerte meg ikke, oppskrytt spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Demoen imponerte meg ikke. Satt med en følese at jeg hadde spilt dette før, og er redd jeg føler det samme med fullversjonen. Vel, penger spart... 6935404[/snapback] Har du spilt det før da (på pc)? 6935453[/snapback] Nei, er hardbarket konsollgamer... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Største forskjellen,og trekkplasteret for meg denne gangen må vere det at eg kan sitte avslappet og spille det i 5.1. Men det spørst jo om det er nok altså. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Største forskjellen,og trekkplasteret for meg denne gangen må vere det at eg kan sitte avslappet og spille det i 5.1. Men det spørst jo om det er nok altså. 6935523[/snapback] Det same som gjenstår å sjå for min del og. Eg har PC som køyrer dette spelet lett, med alt på fullt - men som sagt, eg sit bedre foran HDTVen og med 5.1 surround. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg likte det veldig godt til X360, så for meg blir det et kjøp. Har spilt det på en monster PC og det ser minst like bra ut på X360. Grafikken skal vist være oppdatert og det skal se bedre ut på X360. For alle som ikke fikk sjansen til å spille det på PC så har dem muligheten til å få dette på X360. Jeg elsker slike spill så gjør meg ingenting å spille det engang til med en konsoll, softa og herlig lyd. Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det blir såpass bra - må eg ringe madammen og overtale hu til å sitte med meg når eg spelar gjennom det ein gang til. Eg hatar skrekk-genren egentlig. Men klarar ikkje holde meg vekke heller, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå