stout Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) (Vurderte først helse-forumet, endte her i stedet) Har forgjeves lett etter en nettbutikk som selger Yerba Matè løst. Altså ikke nødvendigvis i løsvekt, men ikke ferdigdosert i poser. Mest for friheten mtp. dosering. At det kanskje blir noe billigere er bare en bonus. Hadde vært fint å hatt et sunnere alternativ til kaffe Har ikke funnet noe sånt i nærområdet, og heller ikke på noen av de 5-10 norske helsekostbutikkene jeg har sjekket på nettet. Kan godt bestille fra et nærliggende land dersom jeg slipper toll. Noen som vet om noe eller har noen forslag til hvor jeg kan sjekke? EDIT: Kinsarvik har 100g for 26,-, håper på å finne noe billigere. Endret 25. september 2006 av fretex Lenke til kommentar
stout Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Tenkte kanskje noen andre ville være interessert i dette. Jeg mottok i dag 3kg assortert Yerba Maté fra mate-tee.de (sendt 25/10). Prisen kom på ca. 170,- + ca. 195,- i frakt. Dvs. ca. 12,- pr 100g. Dette er da argentinske merkevarer i originalemballasje. http://www.yerbamateteagourd.com/ har info om mange av teene du finner på mate-tee.de. Fikk også med en gave til en verdi av €2 - et glass Dulce de Leche EDIT: Skulle kanskje vært flyttet til mat/drikke? Endret 1. november 2006 av fretex Lenke til kommentar
duxton Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tenkte dette kunne være av interesse for noen...Det har kommet et norsk nettsted som selger yerba mate. det er nok litt dyrere en andre utenlandske sider, men man slipper moms og toll problemer. Jeg har bestilt et par ganger og servicen har vært god med rask levering. Siden er www.yerba.no duxton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå