DementedAlbino Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Siden min stasjonære pc aldri er i bruk vurderer jeg nå muligheten for å få den plasert under tv sammen med resten av komponentene så jeg kan bruke den til opptak fra tv, avspilling av filmer osv. Det jeg da lurer på er om noen av komponentene jeg nå har kan brukes videre, eller om jeg i så fall må kjøpe alt nytt for å få dette til å fungere. Maskinen jeg nå har er følgende: Cpu: AMD xp3200+ 1 GB Ram Skjermkort: Radeon 9800 Pro Hovedkort: A7N8X-E Deluxe Det jeg trenger er jo et tvkort, men det skal jeg klare å finne selv. Men for å få overført lyden til min reciver og samtidig få dts osv må jeg vel ha nytt hovedkort, og da et med digital utgang til lyd. Så da er spørsmålet, finnes noe slikt til Socket A? Trenger også et billig og greit kabinett som passer inn med resten av tingene under tv. Vil min cpu og skjermkort være bra nok til et slikt oppsett? Skal etterhvert kobles opp mot en 37" lcd tv. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Men for å få overført lyden til min reciver og samtidig få dts osv må jeg vel ha nytt hovedkort, og da et med digital utgang til lyd. Så da er spørsmålet, finnes noe slikt til Socket A? 6934966[/snapback] Du trenger ikke nøvendigvis et nytt hovedkort, men et lydkort med optisk eller coax utgang alt etter hva du har på reciveren din.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Noe bra tips til et lydkort med coax utgang? er det jeg har igjen av ledige innganger på reciveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå