Nordlys Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Dette er kanskje litt på kanten av hva man kan spørre om her, men fant ut det var den kategorien som passet best. Kjøpte et Gainward skjermkort for noen uker siden. Benyttet meg av den kupongen som låg inne i esken hvor man kunne bestille spill og kun betale porto. Porto ble betalt med Visa. Dette er nå minst tre uker siden, men ingen spill er mottatt. Noen andre som har benyttet seg av dette og fått spillene? Hvor lang tid tok det før de datt i postkassen? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 har benyttet meg av lignende tilbud, aa du kan regne med aa vente en stund.. hvor lenge vet ingen helt sikkert, men de burde begynne aa naerme seg. send en mail til de du bestilte av aa spoer. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg betalte ikke noe porto :O Og det tok ca 2 uker fra jeg bestilte til spillet lå i postkassen. Endret 25. september 2006 av Xenofil Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 har benyttet meg av lignende tilbud, aa du kan regne med aa vente en stund.. hvor lenge vet ingen helt sikkert, men de burde begynne aa naerme seg. send en mail til de du bestilte av aa spoer. 6935248[/snapback] Siden man kunne bestille 3 stk, så gjorde jo jeg det. Mailet de, og fikk en "kryptisk" mail tilbake med en masse linker etc. Helt ubrukelig. Regner også med det da kanskje blir sendt uregistrert. Vi får se om de dumper ned i postkassen eller om de "forsvinner" på veien. Who knows Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 har benyttet meg av lignende tilbud, aa du kan regne med aa vente en stund.. hvor lenge vet ingen helt sikkert, men de burde begynne aa naerme seg. send en mail til de du bestilte av aa spoer. 6935248[/snapback] Siden man kunne bestille 3 stk, så gjorde jo jeg det. Mailet de, og fikk en "kryptisk" mail tilbake med en masse linker etc. Helt ubrukelig. Regner også med det da kanskje blir sendt uregistrert. Vi får se om de dumper ned i postkassen eller om de "forsvinner" på veien. Who knows 6938319[/snapback] Nesten en mnd siden forrige innlegg. Og til opplysning, har jeg fremdeles ikke mottatt noen spill! Begynner faktisk å bli rimelig frustrerende etterhvert. Joda, mailet de og fikk en automatisk mail tilbake med masse "jibberish" og noen lenker. En lenke hvor jeg kunne søke etter ordren med et ordrenummer. Men....æh, hvilket ordrenr., liksom? Hmm, begynner å tro at dette er lite seriøst og at de har tatt seg vann over hodet. Fremdeles ingen flere enn dere to som har brukt dette tilbudet, og fått spillene??!! Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Joda. Jeg bestillte Thief 3. Fikk det etter 10 dager. Men jeg betalte ikke porto. Btw: Kan man bestille 3 spill? På mitt "gavekort" står det 1 spill... Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg bestillte Hitman spillet, å mottok det etter bare 5 dager . Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Hmmm, kan noen i posten ha stjelt det? Har vært en del skriverier her i Bergen om økt tyveri fra posten. Hva skal man gjøre da? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 kontakt posten hvis du aner ugler i mosen... men virker som at spillene aldri ble sendt... har du registrert at betalingen er blitt utfoert? (har selv glemt aa godkjenne overfoeringen :$ ) Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er vel et eller annet som ikke stemmer ja Jeg kjøpte et Gainward skjermkort tidligere i år, bestilte og fikk Farcry etter ca to uker (uten å betale porto eller noe). Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Er vel et eller annet som ikke stemmer ja Jeg kjøpte et Gainward skjermkort tidligere i år, bestilte og fikk Farcry etter ca to uker (uten å betale porto eller noe). 7041147[/snapback] Ikke mye vits i å kontakte posten uten et nummer e.l. De blir sannsynligvis sendt uregistrert, og da er det jo fritt frem for noen klåfingrete , dessverre. Har man dårlig råd, så er det jo fristende for noen. Men veeeldig synd! Men har mailet Gainward igjen da, så får jeg se. Fant endelig en mail som "virket". Flere adresser er tydeligvis uviksom, da jeg fikk et par i retur. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 regner med at gainward er kule da aa sender deg nye isaafall. skriv hvor mye du har oensket deg spillene osv.. smoer litt paa, aa skryt av at du velger gainward fremfor andre merker (selv om du ikke gjoer det) dette har funket fint hos f.eks creative (byttet en 4 aar gammel dvdrom gratis ) og logitech (spurte bare om man kunne kjoepe stroemforsyning til ratt loest, en uke senere laa en i postkassen.. gratis:D ) men det er kanskje solksinnshistorier oxo da.. (men faar meg til aa velge creative/logitech naar jeg handler nytt utstyr ) Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg fikk kupong med mitt nye 7900GT. Bestilte spill og fikk det etter et par uker. Hvis du bruker kupongen til å bestille 1 stk spill, betaler du ikke porto. Dersom du vil ha flere spill, får du dem gratis mot å betale porto. Endret 11. oktober 2006 av Caze Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg fikk kupong med mitt nye 7900GT. Bestilte spill og fikk det etter et par uker. Hvis du bruker kupongen til å bestille 1 stk spill, betaler du ikke porto. Dersom du vil ha flere spill, får du dem gratis mot å betale porto. 7045490[/snapback] Jepp, måtte betale porto. Betalte med Visa, men ingen spill. Og det etter snart åtte uker , tro det eller ei. Nei, er nok "forsvunnet" i posten. Og uansett hvor mange mailer som blir sendt Gainward, så glimrer de med sitt fravær. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du kan jo prøve og kontakte postterminalen for ditt område. Vil tro de har registrert inn pakken din før den ble sendt ut til ditt nærmeste postkontor. Da vet du ihvertfall om det er postmannen eller en nabo som sitter å koser seg forran pcn med spillene dine Denne løsningen er et skudd i blinde. Vet ikke om posten fører slik historikk over motatte pakker, men verdt et forsøk Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Du kan jo prøve og kontakte postterminalen for ditt område. Vil tro de har registrert inn pakken din før den ble sendt ut til ditt nærmeste postkontor. Da vet du ihvertfall om det er postmannen eller en nabo som sitter å koser seg forran pcn med spillene dine Denne løsningen er et skudd i blinde. Vet ikke om posten fører slik historikk over motatte pakker, men verdt et forsøk 7049490[/snapback] Til dere som har fått spill: Fikk dere hentelapp i posten hvor dere måtte signere? Isåfall, kan posten kontaktes med etterlysning. Men har dere fått direkte i postkassen, så er det nok håpløst. Posten skanner og registrerer post der det er nødvendig med signatur. Da kan man etterlyse, men ikke ellers fordi sendingen ikke er registrert noen steder. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Du kan jo prøve og kontakte postterminalen for ditt område. Vil tro de har registrert inn pakken din før den ble sendt ut til ditt nærmeste postkontor. Da vet du ihvertfall om det er postmannen eller en nabo som sitter å koser seg forran pcn med spillene dine Denne løsningen er et skudd i blinde. Vet ikke om posten fører slik historikk over motatte pakker, men verdt et forsøk 7049490[/snapback] Til dere som har fått spill: Fikk dere hentelapp i posten hvor dere måtte signere? Isåfall, kan posten kontaktes med etterlysning. Men har dere fått direkte i postkassen, så er det nok håpløst. Posten skanner og registrerer post der det er nødvendig med signatur. Da kan man etterlyse, men ikke ellers fordi sendingen ikke er registrert noen steder. 7052972[/snapback] Det kom rett i postkassen. Men har du fått kvitering fra gainward pr mail? Lenke til kommentar
Nordlys Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Du kan jo prøve og kontakte postterminalen for ditt område. Vil tro de har registrert inn pakken din før den ble sendt ut til ditt nærmeste postkontor. Da vet du ihvertfall om det er postmannen eller en nabo som sitter å koser seg forran pcn med spillene dine Denne løsningen er et skudd i blinde. Vet ikke om posten fører slik historikk over motatte pakker, men verdt et forsøk 7049490[/snapback] Til dere som har fått spill: Fikk dere hentelapp i posten hvor dere måtte signere? Isåfall, kan posten kontaktes med etterlysning. Men har dere fått direkte i postkassen, så er det nok håpløst. Posten skanner og registrerer post der det er nødvendig med signatur. Da kan man etterlyse, men ikke ellers fordi sendingen ikke er registrert noen steder. 7052972[/snapback] Det kom rett i postkassen. Men har du fått kvitering fra gainward pr mail? 7070512[/snapback] Joda, men siden det var brodern som kulle ha disse spillene, ble det brukt hans mailadresse. Men det "morsomme" er jo at han har slettet denne, noe man selvsagt ikke gjør før man har fått varen da dette er jo en slags kvittering. Men slik er stoda. Men kommer til å ringe i løpet av uka, så får jeg se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå