Gå til innhold

Har du vurdert din forsikring og hva den koster?

Boralis

Anbefalte innlegg

Har i årevis vært kunde hos If skadeforsikring og for ca 1 år siden fikk jeg trøbbel med kloakken, dette skulle vise seg å bli et langt lerret å bleke da IF satte seg på bakbeina fra første dag og kom med alle mulige teorier om årsak. Jeg tilbakeviste disse og da kom det nye teorier/pålegg,disse kostet meg flere tusen kroner for å gjennomføre uten at de hjalp.If nektet også å dekke disse til tross for at det var de som påla meg disse.

Etter ca 1 år er saken avsluttet og det oppgjøret jeg fikk var meget dårlig, derfor begynte jeg å sjekke andre forsikringsselskaper og forundringen var stor når jeg oppdaget hva det var å spare her.

jeg har villaforsikring,innboforsikring og bilforsikring og ved å flytte disse fra IF til postbanken sparte jeg hele 50% :D

Så mitt råd er , sjekk hva du betaler og hva du får og styr inna slike pengegriske selskaper som IF .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye penger å spare på å flytte bilforsikring fra IF til gjensidige eller posten, spesilet for ungdom.

Faren min har også dårlig erfaring med IF, for da han etter 10-12år med skadefri kjøring ødela hjulopphenget på høyre fremside, gikk IF bare med på å dekke den felgen som var ødelagt, selv om denne ikke lengre var å få tak i. Dvs. de mente han måtte ut med 3 nye felger selv hvis han skulle ha like felger på alle hjulene.

Men etter et par ukers kranglig gav de etter og gav han et sett billigfelger i stede. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...