Gå til innhold

Hvilken fotoskriver kr 1000-2000?

Anbefalte innlegg

Min far skal ha en fotoskriver.

Han har fra før en multifunksjonslaser som brukes til dokumenter, så denne nye skriveren skal kun brukes til å skrive ut bilder.

Den må kunne skrive ut opp til A4-sider og ha bra kvalitet på bildene. 10x15 og 13x18 er nok det som vil bli mest brukt tror jeg.

Hastighet er ikke det viktigste. Nettverk ikke viktig, USB er alt som trengs.

"Anbefalinger" her på Akam er ikke oppdatert på en stund ser jeg. Noen brukere her som har noen konkrete anbefalinger? Budsjett maks kr 2000 med frakt, gjerne rundt kr 1500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et valg som kommer ganske rimelig ut er Canon PIXIMA IP4200. Den kan du få ned til rett under tusenlappen i de fleste butikker. Det er sikkert ikke verdens beste fotoskriver, men jeg er veldig godt fornøyd med resultatene. Kona driver med scrapbooking og er veldig fornøyd med utskriftene ho setter inn i layoutene sine. At den også skriver rett på CD/DVD er jeg glad for, slik at jeg kan lage gode kopier til barna (så de ikke ødelegger original filmene, og de starter med rett språk uten reklame)

Innmaten er en nedklokket versjon av IP 5200 - så den gir samme resultat til lavere pris og hastighet.

Jeg husker ikke adressen, men har du litt tid til å bestemme deg har Canon en tjeneste som lar deg bestille en utskrift fra de Canon printerene du ønsker og få de sendt hjem til deg for sammenligning - gratis :)

Endret av Freeload
Lenke til kommentar
Takk skal dere ha, jeg skal ta en nærmere titt på Canon sine 4- og 5-serier!

Noen andre merker som konkurrerer mot disse, eller er det for tiden Canon vs Canon?

6938600[/snapback]

Hva med Canon sin 6700D?

Akkurat fått en i hus, og den ser bra ut.

Ligger under 2000 for den også.

Har 6 blekk-kassetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...