ilpostino Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 har leget en database i Access og jeg vurderer å bruke Visual Basic 2005 Express Edition for å lage brukergrensesnitt til denne. Noen som har erfaring på dette? (vannskelig lett). har ikke erfaring ved vb.net enda, men ser på dette som et første skritt i den rettning... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er ikke "veldig vanskelig", og har du litt peiling på VB fra før, så er det forholdsvis enkelt å få til. Kjøp en introduksjonsbok om VB.net (selv brukte jeg "Teach Yourself Visual Basic.NET" og den gjorde jobben, den. ) I tillegg finnes det drøssevis av eksempler på nettet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) jeg har endel erfaring med Java, php, html, css og diverse annet... så får satse på at dette ikke blir for vannskelig... snek seg innen trykkleif gitt.... Endret 25. september 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg blir veldig overrasket hvis du sliter... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan jeg få lov til å gråte nå? Her kombinerer man liksom svartemannen selv, og fetteren hans... VB og Access... *strigråte* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Kan jeg få lov til å gråte nå? Her kombinerer man liksom svartemannen selv, og fetteren hans... VB og Access... *strigråte* 6941625[/snapback] du skal få lov til å gråte. Vil du ha tørkle også? har skjønt at du er glad i C#, men har selv valgt å gå for VB.NET. Access blir brukt av nødvendighet for mangel på lisens til Microsoft SQL server... edit: endret teksten litt Endret 26. september 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan jeg få lov til å gråte nå? Her kombinerer man liksom svartemannen selv, og fetteren hans... VB og Access... *strigråte* 6941625[/snapback] *sukk* Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Kan jeg få lov til å gråte nå? Her kombinerer man liksom svartemannen selv, og fetteren hans... VB og Access... *strigråte* 6941625[/snapback] Bare lek 1773-h@xx0r du... La oss andre få bruke VB i fred... Endret 26. september 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ja for all del. Dere kan ha det i fred. Jeg vil helst slippe å ta i det med ildtang en gang Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Så fint for oss, da! Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Access blir brukt av nødvendighet for mangel på lisens til Microsoft SQL server... 6941653[/snapback] SQL Server Express! Gratis! Mye bedre enn Access! Enklere å oppgradere til SQL Server Standard senere (noe man sikkert ikke kommer til å få behov for på vanlig prosjekter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå