TST Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det er ingen hemmelighet at massive onlinespill tar fullstendig av nå om dagene. Vi kommer til å se en flom av dem suse innover våre Internett-bredder det neste året. Tittelen World of Warcraft klinger nok litt ekstra godt i ørene på en god del gamere der ute. Blizzard har grepet tak i surfebrettet og blitt med på bølgen - til vår fullstendige glede. Har det noe å by på som de andre spillene mangler? Les hele sniktitten Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Argh enda et fett spill !!! Det er jo vanvittig å de pøser ut MMORPG i disse dager :razz: Det går vel mot en 20-30 stk snart .....hvordan skal man få tid og ikke mist råd til å spille de :/ Argh....må si opp jobben her nå..... elle melle Nei jeg kjøper alle sammen jeg :razz: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 02:41, skrev Timetraveler:Argh enda et fett spill !!!Det er jo vanvittig å de pøser ut MMORPG i disse dager :razz:Det går vel mot en 20-30 stk snart .....hvordan skal man få tid og ikke mist råd til å spille de :/Argh....må si opp jobben her nå.....elle melle Nei jeg kjøper alle sammen jeg :razz: hehe Det kommer mye bra ja Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Jeg synes jeg ser en ørliten hinting til dverger, faktisk. De uttalte for ikke så lenge siden at dvergene vil kunne ha geværer, i kjent Warcraft-stil, og det kan dermed være et håp for dem som liker å spille små korte folk, med tykt skjegg, og en aldri så liten forkjærlighet for alkoholinnholdige drikkevarer. Dvergene ble offisielt annonsert som ny rase allerede i vår, så ikke vær redd for dem. Og ja, det skal komme flere. Blizzard har god tid, antatt releasedato er tidlig i 2004. edit: mer om dvergene her: http://www.blizzard.com/press/020520wow.shtml [ Denne Melding var redigert av: Naigewron på 2002-11-01 13:05 ] Lenke til kommentar
FunnyGhost Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Wee! Dette blir vel det eneste spillet jeg er villig til og betale for og få spille det. Mye action samt en liten dose rpg, lover meget bra. La oss håpe at det ikke blir for ensformig da=) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Det kommer til å bli bra, som alle andre nyere Blizzard spill. :smile: Må kjøpe meg det spillet der. Ikke det at jeg har bredbånd eller billig internett. Nei, jeg skal mest ha det fordi det er Blizzard og blir vel bare sittende å se på esken. Samme gjelder vel Starcraft: Ghost, har ikke Xbox, men,men. :razz: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Over et år til det kommer!!!??? Det er det jo like greit å glemme hele greien og begynne å glede seg mot slutten av 2003. Sløkket... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hoho som jeg gleder meg til WoW :smile: Har aldri prøvd sånn MMOPRG eller hva det heter men det høres fett ut + at det er warcraft :wink: Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 warcraft 3 kom jo nettopp. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 16:06, skrev Ole-Magnus:warcraft 3 kom jo nettopp. Ja, og hva har det med dette her å gjøre? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 13:00, skrev Naigewron:Dvergene ble offisielt annonsert som ny rase allerede i vår, så ikke vær redd for dem. Og ja, det skal komme flere. Blizzard har god tid, antatt releasedato er tidlig i 2004.edit: mer om dvergene her: http://www.blizzard.com/press/020520wow.shtml Den pressemeldingen har jeg ikke fått med meg. Dessuten sa utviklerne at det kun var tre raser foreløpig, på en offisiell chat nå nettopp (denne måneden). "Blame it on the devs" :wink: Lenke til kommentar
Bloodface Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 stemmer det Dverger er annonser de kommer! og det er ikke dverger som har Zeppelins det er Goblinnene som er nøytrale i Warcraft 3. siden du tviler skal du til og med få en link : http://www.blizzard.com/press/020520wow.shtml der det står "Additionally, three of the game's many character classes -Warriors, Mages, and Shamans - will be seen for the first time at the show. These new classes will give players the opportunity to customize their experience and use their imagination to create the ultimate, mighty character. World of Warcraft's fourth race, the Dwarves, will also be revealed at the show. These proud warriors serve as excellent craftsmen and are considered by many to be the hardiest of all the races. They are an ancient race, strong, stocky, and well suited for plumbing the depths of the world in search of hordes of treasure. " Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Mm. Og ja, jeg vet det er goblinnene som har slike ting i Warcraft-serien, men jeg skrev det slik for å i det hele tatt ha en måte å legge frem saken på. Egentlig burde det være en egen rase, gnomene som sto for det tekniske - hvis alt skal være korrekt, i med det er dem som står for det tekniske i fantasy-litteraturen. Then again - goblinene er aktive de og :smile: Lenke til kommentar
Bloodface Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 vell i Warcraft serien i alle faller der ikke lenger gnomer ! det var i warcraft 2 og Btdp ( gnomish submarie and gnomish inventory) men Blizzard syntest de var unødvendige og forklarte at gnomer var egentlig bare dverger. og der for er det ikke lenger gnomer i warcraft. og nei Goblinene var nøytrale i forhold til "the Horde " til "the 2nd war".for det allierte seg ikke med the Horde bare med Doomhammer for han hadde penger. Men da Orgrim Doomhammer ble tatt til fange med clanen sin ( black rock clan) i Blackrock spire, Skilte Goblinene seg fra the Horde. Det hadde ikke spillt en stor del i warcraft II historien heller. I forhold til de andre "nye" rasene hadde goblinnene handlet med dem i generasioner. og samme med menneskene men Orkene betalte bedre. Azeroth, Lorderon , Khaz modan og Quellthalas hadde vert ute for hungers nød og sult før Warcraft 1 så det var fattige i forhold til orcene som hadde full kontroll over Draenor hviss de ville. ( Uten om litt krangling mellom klaner). og du husker kansje skatte kammeret i enern nåpr du vant med orkene det var Blackhands som Orgrim stjal I enern da han drepte Blackhand. I warcraft verdenen som dette spillet er basert på er ikke gobline slik som i Tolkien og Warhammer det er smarte, ikke så mange men smarte som fy.De kommer fra Khazmodan og er den Rasen som hadde spredt seg mest I verden. ellers var det et bra intervju. Lenke til kommentar
xelsius Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Vel , har titta litt på WoW , og regner med at det blir sykt bra , bildekvaliteten er noe helt for seg sjøl. Pr dags dato spiller jeg Anarchy-Online og det var jo digg når det kom ut. Men vi alle kjenner blizzard såpass at når de setter release dato 2004 rund 1. kvartal så vet vi at den IKKE kommer ut da :wink: Men de holder oss ikke på pinebenken for morro skyld , de får alltid et bra resultat ut av det etterpå. Spesielt i film sekvensene sine , huhuhu utrolig bra filmer lager de. Stort sett , WoW kommmer til å eie selv om det er likt mye av systemene til andre. Det er verden som er spennenede. Har du vokst opp med WarCraft I , II og III så er dette garantert en viderføring av de store kampene du gikk gjennom single player. Gleder meg sykt Lenke til kommentar
Bloodface Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 ja, Warcraft er den beste spille serien som er blitt laget. jeg elsker den over alt på jord( utenom bra damer og øl) spiller av og til warcraft 2 b.net edition .har ca 1000 wins. jeg digger strategi spill og jeg har prøvd mange! og fy fader der er ingen som Slår Warcraft. SC har kansje bedre historie men den baserer seg ikke på 3 spill( war1 war2 war2 exp(Wara Lord of the clans selv om det er en av bøkene) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Bloodface. Hvis Blizzard virkelig har sagt at gnomer egentlig bare er dverger, tar de temmelig bra feil. Det er to _vidt_ forskjellige raser, med helt andre interesser. Gnomene er også langt mindre enn dvergene. Og forresten, jeg liker ikke det du skriver om meg på andre sider, Bloodface. Ja, jeg har øyner i nakken, og jeg følger med :razz: Du angrep med fullstendig på en viss side, ved at jeg ikke visste noe om Warcraft, og at jeg var en fullstendig idiot som ikke visste at dvergene hadde blitt annonsert. Vel, jeg er for all del ingen fanatiker slik som du, men at jeg ikke fikk med med det med dvergene er det god grunn til. Først, den gamle WoW-siden (den som var da jeg skrev sniktittet), hadde INGEN informasjon om at det skulle finnes dverger i spillet. Ikke en gang den offisielle FAQ-en sa noe. Den sa at det kun var tre raser. Og når utviklerne i tillegg sa i et intervju nå nettopp at det bare skulle være tre raser, da trodde jeg naturligvis dette var fakta. Annonseringen av dvergene fant sted i pressemelding om WoW generelt, og dvergene var bare nevnt på noen få linjer (jeg har sett denne pressemeldingen i ettertid). Jeg synes nesten det var et selvfølge at jeg ikke hadde fått det med meg. Jeg er fan av mange spill, og når jeg skriver for Gamer må jeg holde meg oppdatert på _hele_ spillfronten. Det er ikke lett å få med seg hver eneste lille kunngjøring Blizzard kommer med, vet du. Jeg sitter ikke akkurat og refresher fan-sider hvert femte minutt. Men jeg tar kritikken til meg. Det var beklagelig at jeg ikke fikk det med meg. Resten av sniktitten skal være fullstendig korrekt, likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg