nikrus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg prøver å anskaffe meg en stor termos, eller noe annet som kan holde på varm veske. Men den må 5liter eller mer, og det er av den grunnen at jeg ikke finner en. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en? Endret 25. september 2006 av nikrus Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 en tv-kanne er vel det du trenger, de funker oftest like bra som termos... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Litt kjipt hvis tv-kanna knuses invendi da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 man får da vel uknuselige tv-kanner?? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Litt kjipt hvis tv-kanna knuses invendi da 6934703[/snapback] Hvorfor skulle den knuses ? De er vel ikke så skjøre at bare du ser på dem så knuser de. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Litt kjipt hvis tv-kanna knuses invendi da 6934703[/snapback] Hvorfor skulle den knuses ? De er vel ikke så skjøre at bare du ser på dem så knuser de. 6935633[/snapback] Virka liksom som at han skulle ha den portabel siden han ikke spurte etter en stor kanne. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Forsvaret har auksjoner. Forsvaret har STORE termoser. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 tenker du på de "dunkene" de kaller termos? er ikke akkurat noe man tar med på tur men... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kompisene spleisa på en dunk med hjemmebrent og et kilo kaffe? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 De mørkegrønne dunkene er nok det beste. Har to-tre gamle til disposisjon her, men jeg har ikke peiling på hvor de kommer fra. Forsvaret høres ut som et godt tips. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 De mattransport kannene som forsvaret bruker, er vel ikke beregnet for veske? De som er grønne, med et lokk man kan ta helt av og en hendel på hver kortside av lokket. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) de er beregnet på væske også ja... en termos bryr seg lite om det er mat eller drikke den holder varm, den holder alt varmt du putter oppi der... vi pleide å ha en med varm kaffe og en med varm saft på kalde felt-dager. vi brukte den til mat 1 gang edit: hvorfor ikke flere små, hvis du skal drikke det er det bedre med flere små, da en termos holder best på varmen når den er full og uåpnet. Endret 26. september 2006 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå