Gå til innhold

Battlefield 1942 hakker noke grusomt

Anbefalte innlegg

Eg sitter å speler BF1942 for tiden og er svert hekta på det. men etter ei bane eller 2 så bgjynner det å hakke no så grusomt. kva er galt?

har sett det meste inne grafikk på litt under middels.

eg har: p4 1700mhz. 512ram. gf2 mx440 osv, osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja prosessoren er sikkert god nok men det skjermkortet er latterlig dårlig i sånne spill... synd å si det... nVidia har sagt selv at mx440, mx420 og mx460 var den største FLOPPEN i hele deres skjermkorthistorie... du må nok skru ned grafikken til det virker ja...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har svaret! Kjøp deg en 512 mb brikke til. Det gjorde nemmelig jeg i dag. Nå spiller jeg med 1024'768 og ligger over 35 FPS hele tiden. Ca 60 i snitt. Det lagget ganske masse hos meg også før. Kjørte task manager på monitor 2. Da oppdaget jeg hvor mye minne BF suger. Nå har jeg ca 200 Mb igjen av minnet når jeg spiller. :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har svaret! Kjøp deg en 512 mb brikke til. Det gjorde nemmelig jeg i dag. Nå spiller jeg med 1024'768 og ligger over 35 FPS hele tiden. Ca 60 i snitt. Det lagget ganske masse hos meg også før. Kjørte task manager på monitor 2. Da oppdaget jeg hvor mye minne BF suger. Nå har jeg ca 200 Mb igjen av minnet når jeg spiller. :grin:

Lenke til kommentar

Det som trekker mest er bots, hvis det er når du spiller sp eller er server med bots det lagger så må du bare sette ned antallet. tror ikke du skal ha mer enn 10 før lagginga starter hos deg. Men skjermkortet ditt er ikke noe å skryte av det heller, så du burde kjøpe et nytt. gfti4200 er et godt kjøp

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare et tips: Prøv å kjøre med 30.82 driveren dersom du bruker 40.72. Gikk fra lysbilder til ca. 50fps. Har egentlig hatt store problemer med 40.72 (NOLF2, Rallisport Challenge Demo, BF1942, NFS HP2 m.fl.). Har prøvd hele 40 serien + 41.03, men har alltid endt opp med 30.72 igjen. (1800, 512, Ti4200/128)

[ Denne Melding var redigert av: krao på 2002-11-24 22:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...