Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vista på trådløst nettverk! LØST!

Anbefalte innlegg

Har installert den nye build'en 5728 (problemet gjaldt forsåvidt også RC1). Jeg har et nettverk med en trådløs Jensen ruter som AP, men jeg får ikke koblet til trådløst. Har prøvd ukryptert og kryptert, men det gir ingen forskjell. Hordan åpner man for tredjeparts programvare i denne sammenhengen? Noen som har samme problem men kommet rundt det?

Endret av Alihendra_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut hva feilen var! Driverne som hører til mitt trådløskort basert på Atheros 5005G-brikken, var rett og slett ikke kompatibel med Vista. Kortet startet normalt og Vista ga ingen tegn til feil, men egenskapene til kortet viste at linken til AP hadde en hastighet på 430Gb/s. Dette tror jeg ikke noe sælig utstyr klarer per i dag!

Problem: Finne drivere som støttet Atheros 5005G-brikken under Vista!

Løsning: Laste ned en driverpakke som støttet en haug med brikker, driverguide.com. Filen heter AtherosAR5000 men ser ut som om den støtter andre merker også, slik som Sony(?), D-Link, SMC, Intel og NetGear!! En kjempefin løsning. Alt fungerte utmerket og stabiliteten er det ingenting å si på! Hvis noen trengte hjelp til dette....

Endret av Alihendra_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...