justin87 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kjøpte meg k610 for et par uker siden og er strålende fornøyd med den. Så i går sluttet plutselig høytaleren å virke som den skal. Lydstyrken varierer hele tiden og det skurrer mye. Det er ofte ikke mulig å høre når noen ringer eller om jeg spiller mp3 på den.. Kun få timer før fungerte lyden fint, og i mellomtiden har jeg ikkje mistet telefonen i bakken eller noe slikt. Helt siden jeg fikk telefonen har jeg behandlet den forsiktig og aldri mistet den i bakken. Er det andre som har hatt dette problemet? Kan det skyldest Software-feil eller hardware? MVH Jostein Frøysnes Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kan det skyldest Software-feil eller hardware? MVH Jostein Frøysnes 6934397[/snapback] Ja mest sansynelig en av delene Ta deg en tur til din forhandler og få dem til å se på det. Eventuellt direkte til et verksted hvis du har et i nærheten. Det du kan prøve før du gjør dette er å ta ut batteriet uten å slå av telefonen først. La batteriet være ue i noen sekunder før du setter det i og starter på nytt. Hjelper ikke dette er det mest sansynelig en hardwarefeil og det må fikses på verksted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå