Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 http://www.letsgodigital.org/en/10485/olympus_esystem/ Virker interessant Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) http://www.letsgodigital.org/en/10485/olympus_esystem/ Virker interessant 6934361[/snapback] Ja Olympus kommer seg. Jeg tror det er plass til 3 merker på speilrefleksmarkedet: 1. Canon 2. Nikon 3. Olympus Noen vil sikkert skrike ut nå, men beklager, jeg tror faktisk ikke Sony kommer seg inn på dette markedet. Ihvertfall ikke blant de høyeste. Jeg har litt mer tro på Samsung da, de satser alt! De har sagt at hvis ikke de er blant topp 3 innen 2 år, så legger de ned produksjonen på speilrefleks. Blir spennende å se med Samsung fremover. Endret 25. september 2006 av Bache83 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Mja. "Tredjeplassen" må nok deles av mangle fler enn Olympus.. Dette med bakgrunn i 4/3 standarden disse kameraene er basert på... En strålende platform for mange av de "små" å kaste seg på. Er jo tross alt en åpen standard hvor hvem som helst kan produsere hus/objektiver. Kai Thon fra digit.no omtaler jo dette som dagens beste digitale system, med best utvalg av "designed for digital" objektiver. Selv har han uttrykt at Oly E-1 er hans "yndlingskamera" - et DSLR han har brukt daglig over 3 år... Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Mja. "Tredjeplassen" må nok deles av mangle fler enn Olympus.. Dette med bakgrunn i 4/3 standarden disse kameraene er basert på... En strålende platform for mange av de "små" å kaste seg på. Er jo tross alt en åpen standard hvor hvem som helst kan produsere hus/objektiver. Kai Thon fra digit.no omtaler jo dette som dagens beste digitale system, med best utvalg av "designed for digital" objektiver. Selv har han uttrykt at Oly E-1 er hans "yndlingskamera" - et DSLR han har brukt daglig over 3 år... 6934629[/snapback] Jeg rangerte ikke merkene etter hva som er best. Men etter hvilket merke som er størst og selger mest og som alltid kommer til å overleve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Mja. "Tredjeplassen" må nok deles av mangle fler enn Olympus.. Dette med bakgrunn i 4/3 standarden disse kameraene er basert på... En strålende platform for mange av de "små" å kaste seg på. Er jo tross alt en åpen standard hvor hvem som helst kan produsere hus/objektiver. Kai Thon fra digit.no omtaler jo dette som dagens beste digitale system, med best utvalg av "designed for digital" objektiver. Selv har han uttrykt at Oly E-1 er hans "yndlingskamera" - et DSLR han har brukt daglig over 3 år... 6934629[/snapback] Jeg rangerte ikke merkene etter hva som er best. Men etter hvilket merke som er størst og selger mest og som alltid kommer til å overleve 6934633[/snapback] Jeg gleder meg ihvertfall en hel haug, og har beina godt planta i 4/3-land (som noen sikkert allerede har forstått) Har 7-14mm samt et batterigrep på veg i posten Er ganske stilig å dekke 14-400mm med 3 objektiver må jeg si.. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen vil sikkert skrike ut nå, men beklager, jeg tror faktisk ikke Sony kommer seg inn på dette markedet. Ihvertfall ikke blant de høyeste. Jeg har litt mer tro på Samsung da, de satser alt! De har sagt at hvis ikke de er blant topp 3 innen 2 år, så legger de ned produksjonen på speilrefleks. Blir spennende å se med Samsung fremover. Blir også spennende å se hvordan Pentax klarer seg i markedet. Satsningen deres for tiden virker meget lovende, og hvis tallene deres stemmer i praksis blir dette meget bra... (Tenker først og fremst på kamerahus som K10D, og objektivserien DA*.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå