Straffa Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Kanskje ikke den størte nyheten, men for meg så det litt stas å få vite alt som skjer med Halo 3 Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hehe, ja ukas update var stor den. Gleder me stooort til H3 kommer ut, tror jeg blir "syk" den dagen ja Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ehm, stor oppdatering? var det sarkasme eller mente du det? fortell.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hehe, ja ukas update var stor den.Gleder me stooort til H3 kommer ut, tror jeg blir "syk" den dagen ja 6934508[/snapback] Me know where your boss lives Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hehe, ja ukas update var stor den.Gleder me stooort til H3 kommer ut, tror jeg blir "syk" den dagen ja 6934508[/snapback] Me know where your boss lives 6934513[/snapback] Denne uka har Frankie virkelig gått "above and beyond" når det gjelder ukas oppdatering. I stedet for en småkjip og detaljeløs oppdatering om Halo 3 har de laget en 50 minutter lang podcast, vist utviklingsprosessen bak Halo 3-logoen, og sist men ikke minst så avsløres "Halo Mobile Portal". Dette er en mobiltjeneste i USA der en kan sjekke stats, lese om historie, laste ned ringetoner og mye mer. Med andre ord er det masse å lese hos Hentet fra www.halonorge.com http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?l...BungiePodcast01 Equerm: pff, har ikke du noen møbler og selge? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Equerm: pff, har ikke du noen møbler og selge? 6934720[/snapback] I abnorme mengder ^^ Lyst på en Stressless 76 modell? One of a kind antikvitet, 7000 kr Halo 3 ser ut til å bli meget konge, jeg joiner der når du får det citric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå