gushni Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Audi A6, 2.8Quattro,1999Mod,135000km. Automat kasse. Bilen fungerer fint i Drive. 1-4gir gaar uten problemer, men den vil ikke opp i 5.gir. Tiptronic'en fungerer heller ikke. L4,L3,L2 fungerer heller ikke. Naar girkassen blir satt i noen av disse oppfOrer den seg som den er i Drive. Naar den blir satt i Revers er det et lite nykk i bilen. Ellers kjOrer den bra. Hva er problemet her?. Maa jeg skifte hele girkassen eller er det elektroniske problemer ? Tips og raad gjOr meg glad ettersom jeg kjOpte bilen for 2 dager siden uten at selger sa noenting om problemene. PrOve-kjOrte den i rushtrafikk, noe jeg aldri gjOr igjen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kjipt... I verste tilfelle må bilen inn og få overhalt kassen. I beste tilfelle er det en sikring som er gåen. Jeg har ikke mer peiling på dette enn dette. Lykke til. Noen lærepenger er dyrere enn andre! (Snakker også for meg selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå