Ustedalen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ...og livet vil smile tilbake til deg. Et portrettbilde av vertssosteren min. Hva synes dere? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 det var 1 stk glad jente, Bilde hadde tatt seg like bra ut i farger som i svart hvitt, kanskje bruntoner er greia når det gjelder portrett bilder? et ok bilde, men ikke noe mer en det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Du mener et sephia filter? Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ikke værst, litt utbrent på det ene kinnet. Jeg ville valgt ett litt tettere vertikalt utsnitt så jeg ikke hadde fått så mye av bakgrunnen, evt hatt en nøytral bakgrunn. Men slettes ikke ille bilde, ho så ut som ei skikkelig go'jente Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skulle gjerne ha sett litt mer kontraster, men ellers var det et bra bilde komposisjonsmessig, syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå