Newt32 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hallo Satt å tenkte på hvordan vi kunne løse problemet med at folk poster kommentarer til innlegg, i steden for å poste det de skal poste. Nå tenker jeg på tråder som f.eks Den lille filmklipp tråden og SnowDOG's Picture Humor thread... Noen ganger har det hoppet innom en moderator for å slette innlegg som ikke inneholdt en film eller et bilde. Så derfor tenkte jeg, hva med en dropdown-meny under hvert innlegg, der man kunne poste kommentarer. Kommentarer er jo alltid greit å få. Her kan man f.eks si at man har sett bilde eller filmen før, eller bare vise at du synes den var morsom eller ikke. Altås, det fungerer nesten på samme måte som spoiler funksjonen. I hvert eneste innlegg i den tråden finnes det en knapp, som heter så mye som: VIS KOMMENTARER. Trykker man på den, kommer det ned et lite brett, med brukernavn, dato postet og innlegg/kommentar. Hvert innlegg der trenger ikke bestå av mer enn kanskje 100 - 200 tegn. Smilys virker der, og dette kan man aktivere på de trådene man ønsker å ha det på. Ser for meg noe som dette: Meninger? Endret 25. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) høres ut som et greit sytem Endret 25. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hadde vært greit å ha det i tråder som de som er nevnt, men hvordan blir det å ordne det i kun enkelte tråder? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Vil dette forslaget bli tatt seriøst? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vil dette forslaget bli tatt seriøst?7027996[/snapback] Det har vel ikke noe om forslaget blir tatt serriøst eller ikke, men om man ser om det er et nyttig forslag og verdt å bruke tid på, noe jeg desverre ikke syns er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg