iStephano Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) da er dem nok kryptert. Kan "se" dem men ikke bruke dem Edit: ok, takker for hjelpen iallefall. Driver og leter nå på nettet etter gratis program. Håper det finnes noe.. Endret 25. september 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Egenskaper på disken. Så skal det stå "sikkerhet" på en av fanene. Husk å slå av fildeling først. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 finner den forsatt ikke du.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 nå fant jeg den ja, hva heter fildelig på engelsk. Fileshare? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Tools--> Folder Options Velg fanen View. Ta vekk haken på "Use simple file sharing" Trykk OK Gå til mappen til vil ha tilgang til. Høyreklikk Properties ----> Secuity (Fanen) Advanced så fanen Owner. Så haker du av på "Replace Owner on Sub...." Voila dine problemer skal være løst.. Endret 25. september 2006 av Amriden Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Veit du hva, din hjelp der og hjelpen fra ^fmj så fungerte det!! ÅÅÅ for en lettelse! Tusen tusen tusen takk!! Alle min verdifulle dokumenter, bilder, familie bilder ble reddet Åh snakk om en lettelse, gjorde dere sa, og byttet om rettigheten til meg. Voila, det gjorde den så nå kan jeg endelig bruke filene mine. Må huke av en etter en men det er vært det. Takker for all hjelpen dere har gitt meg, nå kan jeg sove godt i natt. Endelig! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Veit du hva, din hjelp der og hjelpen fra ^fmj så fungerte det!! ÅÅÅ for en lettelse! Tusen tusen tusen takk!! Alle min verdifulle dokumenter, bilder, familie bilder ble reddet Åh snakk om en lettelse, gjorde dere sa, og byttet om rettigheten til meg. Voila, det gjorde den så nå kan jeg endelig bruke filene mine. Må huke av en etter en men det er vært det. Takker for all hjelpen dere har gitt meg, nå kan jeg sove godt i natt. Endelig! 6933851[/snapback] Hyggelig... Gjorde du som posten min sa etter at jeg editerte den.. Da slipper du å gjøre alt på hver enkelt mappe... Men grunnet et litt ustabil WLAN så tok det sin tid å oppdatere.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Kjempebra at det virket! Endret 25. september 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 jepp gjorde det. For en lettelse, satt her i stad og bare tenkte. Hva f... har jeg gjort nå. Nå er alt tilbake til det gamle. God natt og takk igjen for hjelpen. Hva skal man gjøre uten dere sier nå jeg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå