Chester2 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg får ikke innstallert driver for SM-busskontroller. får bare melding om at, det oppstod et problem under innstallasjonen av denne maskinvaren. Setter stor pris på hjelp.... på fårhond takk... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har du prøvd å laste den ned og så innstalere den. Lenke til kommentar
Chester2 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Har du prøvd å laste den ned og så innstalere den. 6933575[/snapback] Jeg har lastet ned både fra intel og asus. men det feiler bare under innstallasjon. SM-busskontrolleren står merket med et utropstegn under enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Funket helt fint hos meg, har ingen enheter som står uinstallert med min P5W DH Deluxe. Lenke til kommentar
Chester2 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Funket helt fint hos meg, har ingen enheter som står uinstallert med min P5W DH Deluxe. 6935445[/snapback] Det var jo lite hjelp å få.. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Funket helt fint hos meg, har ingen enheter som står uinstallert med min P5W DH Deluxe. 6935445[/snapback] Det var jo lite hjelp å få.. 6938856[/snapback] Bare for å være på den sikresiden, har du kjørt en clean install av windows da du bygget maskinen? Dette anbefales på det sterkeste. Har det samme hket, og fikk 0 problemer under instalasjonen. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Slenger meg på det Sean M. sier her, jeg fikk ingen problemer med å installere dette på en helt ny XP installasjon... brukte chipset-drivere fra intel, resten fra asus.com.tw Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kjører du WinXP SP1? Mener å ha lest i en tråd at dette problemet blir løst når du installerer SP2. Ellers skal visst "InstAll" funksjonaliteten som følger med cd'en til hovedkortet ikke være noe serlig bra, du bør installere ting manuellt fra cd'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå