iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Dagbladet melder i dag at taxi kjørte på trikk. Det som jeg synes er litt interessant er nemlig bilde de har lagt ved, og som i følge billedteksten er fra etter ulykken: Personlig synes jeg ikke at det ser ut taxien egentlig kjørte på trikken, selv om taxien er den som har ansvaret her... Endret 24. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 haha.. måtte jo bare sje med akkuratt en taxi. er vanligvis de som er litt harde på gassen.(skal fort frem og tjene penger) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg lurer på åssen i helvette det er mulig for den taxien å kjøre på trikken i den posisjonen... Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg lurer på åssen i helvette det er mulig for den taxien å kjøre på trikken i den posisjonen... 7091505[/snapback] trenger jo ikke være att han kjørte på trikken for at det skal være hans feil. kan jo ver at han kjørte på rødt lys. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg lurer på åssen i helvette det er mulig for den taxien å kjøre på trikken i den posisjonen... 7091505[/snapback] trenger jo ikke være att han kjørte på trikken for at det skal være hans feil. kan jo ver at han kjørte på rødt lys. 7091528[/snapback] Ordstillingen er fortsatt feil. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ja,. så det. men går utifra at du forstod poenget:) Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Stakkars 211, voldtekt av MB Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Står jo at han tok en u-sving, han har sikkert blitt dytta litt bortover at trikken, derfor ser bildet sånn ut.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Pappa er faen ikke en idiot! :!: Det mest idiotiske han har gjort er å kjøre litt fort fra Oslo til Arendal midt på natta uten trafikk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 En post som gjorde taxisjåførens etniske opphav til et poeng er fjernet. Som det heter i TV-reklamen: "Æ e fra Harstad. Enn du da?" Geir Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Lomz: Så kommer det "Magiske" i forbindelse med Oslo sporveier, de er sitt eget forsikringsselskap og "skal" derfor kjøre på / gå ut ifra at andre kjøretøy flytter seg. Hvis en ulykke skjer som er sporveiens feil så betaler de selv ut. Men er jo og verdt å merke seg at biler _skal_ vike for en trikk ref trafikkloven, og skjer ikke det kan jeg love deg at bilen blir bra knust, 100 tonn trikk er litt tungt MyBigMouth: Jeg tror taxien har tatt en sving ut litt tidligere og så blitt flyttet et par meter bortover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå