Mikr89 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei. Har nettopp kjøpt meg en xbox 360,har aldri hatt xbox før,så jeg lurte på om dere som vet hvilke spill som er bra og sånt kan annbefale noen? Tenkte selv på pgr3 og saints row,men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg kan anbefale ghost recon advanced warfighter, test drive unlimited og oblivion. Pgr3 som du nevner er også veldig bra. Av de spillene jeg har kjøpt er det disse jeg har brukt klart mest tid på, fabelaktige spill. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hvis du kjøpte den versjonen som har med harddisk, evt. at du kjøpte det med, kan du laste ned demoer av de fleste spillene som har kommet ut. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg syns det siste Tomb Raider spillet var bra på 360. Kameo: elements of power har jeg og spilt mye. Ellers så gir jeg og min støtte til Ghost Recon...og Oblivion.. Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 har selv pg3 og saints row...sr er uansett skamfett!du kommer ikke til å angre på det kjøpet.fight night 3 er også ganske kult. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Perfect Dark Zero. Har spilt det utallige antall timer, og storkost meg. Inneholder Campaign(coop og single), Live og Splitscreen. Men usikker om mange spiller det på Live nå, og uten Live så er ikke dette spillet så altfor mye å skryte av. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Kan trygt anbefale saint rows Endret 25. september 2006 av Mazeking Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ville det ikke vært bedre å skrive litt om spillene? Istedenfor å skrive 'JUST CAUSE!oneone', jeg ville hvertfall ikke betalt 500 kroner for et spill når dere ikke skriver noe ordentlig om spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tja åssen spilltyper liker du? Condemned er eit spill med herlig steming og noe av den beste lyden eg har hørt i eit spill,og ettersom du har mulighet for sourround så kan eg ikkje gjøre annet enn å anbefale deg dette meget creepy spillet. Ghost Recon: AW innehode rein solid single player kampanje og i tillegg ein heftig multiplayer del.Grafikk,lyd og spillbarhet er alle tiders. Project Gotham Racing 3 er fyllt med fart,herlig musikk og meget flot grafikk. Det er ingen GT feeling over kjøringa her,og det er like greitt. Meget god multiplayer del og god singleplayer. MotoGP 06 er bingo spill nr.1 om du liker å kjøre villmann på sykkel. Vanvittig bra kjørefølelse,om enn litt vanskelig i starten. Men for man snøringa på det sitter man med vind i håret. Meget pen grafikk og rå og herlig lyd og mye bra musikk. Multiplayer er også utrolig skøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Anbefaler Project Gotham Racing 3! Spar til Splinter Cell: Double Agent, Gears of War og Halo 3! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Eg ville glatt kjøpt Oblivion sjølv om eg ikkje visste noko om det Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dead Rising! Zombie slakting som du bare har sett på filmer før, det meste du finner kan brukas som våpen. Ellers vil eg sei at Xbox360 mangler skikkeleg råe spel. Men det har vell stort sett vore eit problem i heile spelbransjen den siste tida. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 oblivion seff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå