Ksungam Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 http://www.break.com/index/enrique_iglesias_cant_sing.html Er det ekte? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Alle kan ha dårlige dager, han har nok sunget sangen, men miksing og triksing så blir det superstemme Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 "So all I need is a mole and that voice and I can score Anna? I can pull that off." hehe.. noen som husker Milli Vanilli? Tror nok dessverre det er fake, men det var artig. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hører jo stemmen til Enrique i bakgrunnen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Bah. Obvious fake. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det hadde rett og slett vært trist om det der var ekte Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg husker jeg så den for maange år siden, og var noe oppslag om det i noen aviser og sånt, så jeg tror faktisk ikke det er fake. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hører jo stemmen til Enrique i bakgrunnen 6950509[/snapback] Man jør det når man spiller in musikkvideo Skal jo "fake" stemmer og få den til å passe til musikken Men her har de altså tatt opp stemmen også! Men om det er fake eller ikke ivl jeg ikke si noe om, i frykt for og bli hata/flamet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå