Aizen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg bare lurer på om noen har forslag til Titan quest lignende spill ? trenger ikke å vere rpg kan gått ver strategy eller action men MÅ ver i den tidsperioden. Takk til alle forslag Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Diablo, Diablo 2, Diablo 2 Lord of Destruction Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dungeon Siege 2. Lenke til kommentar
Nevermind75 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sacred er en mulighet. Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kanskje "The Elder Scrolls IV: Oblivion? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Loki er spillet du er ute etter! Er veldig likt Titan Quest bare bedre grafikk og mer våpen! Ganske bra sjekk ut video her http://www.youtube.com/watch?v=uk9rWzYrhrI Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Misterlie Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva med Torchlight? Jeg har nesten ikke spilt annet de siste dagene. Har blitt kjempehekta Det er så godt som en D2 oppfølger i mine øyne. Mange av de samme personene som har skrudd det sammen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Støtter Torchlight og Sacred. Torchlight overrasket meg da det bare koster litt over hundrelappen og er på kun 400mb. Med en så liten størrelse er det klart de ikke har alt "vanlige" spill har, så det er lite VO, kun tre klasser, lite variasjon i fiendene og så videre. Men når det er sagt er det svært bra laget og meget underholdende. Sacred er veldig likt Diablo og Titan Quest, mens Sacred 2 minner mer om et TPS. De er begge svært bra og har veldig mye humor. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg bare lurer på om noen har forslag til Titan quest lignende spill ?trenger ikke å vere rpg kan gått ver strategy eller action men MÅ ver i den tidsperioden. Takk til alle forslag Age of Mythology? Strategispill, Age of Empires-lignende men satt i gresk / egyptisk mytologi, slik som Titan Quest. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Herregud for en "bump".... Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Herregud for en "bump".... Var den rettet til meg? Kunne du i så fall forklare deg nærmere? EDIT: Den var tydeligvis rettet til noen foran meg. Så ikke originaldatoen på tråden - 2006! Ekte trådnekrofili, ja. Endret 17. november 2009 av stonebro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå