iChristian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er ikke +45 svensk, da? Mener å huske det fra jeg var i sverige, men godt mulig jeg tar feil... 6944045[/snapback] +46 er sverige, +45 er danmark Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Å videresende slike meldinger er utrolig egoistisk. Tenk så mange personer man påfører lidelser og forbannelser ved å sende videre slike meldinger. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Minner meg om en gang jeg ble oppringt fra +46(ett-eller-annet). -Hvor har jag kommet? -Til Norge! -Ok. *legge på* Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Er ikke +45 svensk, da? Mener å huske det fra jeg var i sverige, men godt mulig jeg tar feil... 6944045[/snapback] +46 er sverige, +45 er danmark 6944069[/snapback] correct;) Lenke til kommentar
fompa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Fikk den for noen dager siden, viste den til kompisen min. han sa jeg skulle ringe å si: JA, kom da for helve*** så skal jeg k****e deg i trynet så jæv** hard! blir sinna hver gang jeg får slikt Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 haha.. hhee.. nå er det litt andre norske versoner ute av noe lignende |D mitt navn er olga helen. jeg ble mistbrukt og druknet for 3 år siden. visst du ikke sender denne til 10 personer , kommer jeg inn på rommet ditt i natt og stirrer på deg jeg har hvite øyner, lager en ekkel lyd, og ser ut som en fem-åring. men lang råtten hud jeg kommer HVER nått. du har 5 minutter på deg hei,mitt navn er Karina.jeg ble voldtatt å rævpult for 3 dager siden .visst du ikke sender denne til 5 personer ,kommer jeg inn på rommet ditt i natt å ser på deg med kåte øyner ,fingrer som faen,og ser ut som en 90 åring.med lang råtten hud.jeg kommer HVER natt.du har 5 minutter på deg må bare si at det blir veldig mange spøkelser på en gang inne på soverommet mitt resten av livet |D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå