Gå til innhold

en tragisk kjedemail fra +45*******

steinrawr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner meg ikke på folk som gidder å bruke penger på å sende sånne meldinger videre. Uansett om det er fordi hvis ikke man sender videre så dør man, får aldri sitt livs kjærlighet, null sex på 56 mnd, kjønnssykdommer eller andre herligheter.

Det er en SMS, og den dagen den klarer å kaste en eller annen form for forbannelse på meg, så skal jeg heller klappe i beundring.

6934299[/snapback]

noen er jo bare veldig overtroiske.. haha..

må bare få sagt at d er skummelt å tenke på hvor mange som faktisk blir helt desperat hvis de ikke får sendt innen tidsfristen.. :p

Fidel_Castro  Postet i dag, 10:21

QUOTE(Lomz @ 25/09-2006 : 00:41)

Noen som vet om en dansk telefonkatalog hvor man kan teste nummeret da?

*

Opplysningen 1881 har visstnok nummeropplysning for hele skandinavia...

www.eniro.dk ok kalt.dk opplysningen1881.no har ikke utenlandsopplysning :S

d er opplysningen 1882 som ikke har webtjeneste tilgjengelig. |D

6934366[/snapback]

Tror de bare har utenlandsopplysning pr telefon. Veit de har det, nemlig...

Lenke til kommentar

Når jeg begynner å lese en mail og jeg ser små indikasjoner på at det kan være et kjedebrev så sletter jeg det umiddelbart uten en ekstra tanke. Jeg bryr meg ikke et fnugg om hverken innholdfet eller avsenderen. Det senker bare min respekt for avsenderen. Jeg har aldri fått kjedemeldinger på SMS/MMS. Synes ikke kjeder fortjener vår tid og oppmerksomhet :)

Lenke til kommentar
hej. mit navn er

Cornelia. Jeg har

ikk ansigt, for jeg

døde i en brand

for 3 år siden.

hvis du ikke sender

det her til 10

personer kommer

jeg ind på dit

værelse i aften og

stirre på dig

Jo, lykke til! :D

6933898[/snapback]

Se ikke bort ifra at betydningen av "stirre" kan være vidt forskjellig fra dansk til norsk. ;)

Om det er det, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Fått den der 2-3 granger før.

Aldri sendt videre, aldri sett noen jente uten annsikt på rommet mitt :)

Men hadde vært morsomt om dere hadde funnet ut om det nummeret :)

6936129[/snapback]

det finnes ikke noen registrering på nummeret inne på www.eniro.dk,, sjekka det.. inget resultat:P :!:

ikke d at d faktisk ikke kan finnes en eller annen tulling som har skjult nummeret for at ingen skal sjønne svindelen hans:P :p:cool:

Lenke til kommentar
Det har holdt på lenge.. "send videre hvis du ikke vil bli drept!!111 Det kommer noen å hodder av deg huet hvis du ikke sender videre til 1000000000 personer innen 1 minutt!"

Yeah.. :roll:

6938976[/snapback]

Poenget til NorthGarden var at trådstarter kalte kjedeSMSen for en kjedemail :roll:

Lenke til kommentar

6934350[/snapback]

6934366[/snapback]

Du må få faktaene dine i orden. 1881 HAR utenlandsnr. Hvis du ringer til 1881 i dag å spør om nr i utlandet så blir du satt over til utenlandsopplysningen. Og 1881 og 1882 er samme selvskap, opplysningen AS som driver og eier 1881 og 1882 og opplysningen.no
Lenke til kommentar
Det har holdt på lenge.. "send videre hvis du ikke vil bli drept!!111 Det kommer noen å hodder av deg huet hvis du ikke sender videre til 1000000000 personer innen 1 minutt!"

Yeah.. :roll:

6938976[/snapback]

Poenget til NorthGarden var at trådstarter kalte kjedeSMSen for en kjedemail :roll:

6940360[/snapback]

Jeg var trøtt, tenkte ikke over det.. :p

Lenke til kommentar

6934350[/snapback]

6934366[/snapback]

Du må få faktaene dine i orden. 1881 HAR utenlandsnr. Hvis du ringer til 1881 i dag å spør om nr i utlandet så blir du satt over til utenlandsopplysningen. Og 1881 og 1882 er samme selvskap, opplysningen AS som driver og eier 1881 og 1882 og opplysningen.no

6940528[/snapback]

unskyld meg men hvis du leser det jeg har skrevet en ekstra gang så får du kanskje vite at jeg har faktaene i orden :hrm: .. jeg visste faktisk at 1881 og 1882 var samme selskap osv. så.. :D

jeg bare glemte noen komma jeg. men som du ser sier jeg at de ikke har noen webtjeneste tilgjengelig for land utenfor norge på www.opplysningen1881.no :ermm: eller på siden for utenlandsnummer. desverre. og det koster vel noe sånn som 25-25 kroner å ringe. men d er jo ran ved høylys dag..

Lenke til kommentar
Fått den samme meldingen. Ingen syke, forbrente og ansiktsløse danske piger observert på mitt soverom enda.

Og om jeg ringer det nummeret der....? No way in hell....

6940701[/snapback]

ja lurer jeg og på.. kan jo vært her mens jeg sov. men jeg sover så tungt at det ville neppe vekt meg om noen sto å stirret:P heh

Lenke til kommentar

Er ikke +45 svensk, da? Mener å huske det fra jeg var i sverige, men godt mulig jeg tar feil...

Jeg hater sånn "send-videre"-greier, er bare bortkasta penger! For noen dager siden fikk jeg no over msn der det sto at hvis jeg ikke sendte det til så og så mange innen da og da, så kom noe helt forferdelig til å skje med faren min neste dag :roll: Vel, pappa lever da i beste velgående ennå, han :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...