hans A Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som vet hvilke skjermkort som leveres med: NVIDIA PureVideo Decoder? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Let, og du vil finne. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er PureVideo noe man må kjøpe i tillegg dersom man har f.eks 7900GT, eller er det bundlet i driverene? Og gjelder PureVideo kun for f.eks MPEG-2/MPEG-4 og ikke f.eks DivX og Xvid? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Let, og du vil finne. 6933226[/snapback] Den linken viser kun til kort som støtter det, ikke leveres med purevideo.. Tror ikke noen av de siste kortene jeg har kjøpt har inkludert dette i bundlen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Purevideo må normalt kjøpes utenom. Jeg har aldri sett noen kort som kommer bundlet med dette (sier ikke at det ikke finnes). Om det var bundlet ville jeg tro det stod på eska til skjermkortet. Burde også stått på nettsjapper om det var bundlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå