Søppelsveitt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kan vi få "marker alle tråder som lest" under 'mine innlegg' også? Hadde vært utrolig praktisk for oss som bare bruker den siden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er helt med på denne, jeg er avhengig av "mine innlegg" og det hender jeg bytter datamaskin... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Da er vi i alle fall to som mener det. Jeg bruker også flere pc'er, og problemet er det samme. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er jo bare å logge inn og ut. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er jo en slik mulighet under "vis nye poster" og "Favoritter". Jeg bruker altså bare "mine innlegg", noe jeg sikkert ikke er alene om. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er jo en slik mulighet under "vis nye poster" og "Favoritter". Jeg bruker altså bare "mine innlegg", noe jeg sikkert ikke er alene om. 7024381[/snapback] Du er nok ikke det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Støtter denne. Mine innlegg er startsiden her i forumet for min del, og en "marker alle tråder som lest" funksjon hadde vært på sin plass der. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg stemmer også FOR Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har vel vært mye snakk om dette oppgjennom? Da har det vel også vært snakk om å få valg om å velge bort tråder i mine innlegg, og det hadde jeg syns var nyttig. En og annen tråd du ikke gidder å lese, som tar opp plass i mine innlegg, men som du likevel er interessert i å ha i der plager deg da ikke så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg