DigitaL BlasteR Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Lurte litt på hvilke fag man har heldagsprøver i på VK1? Har i tillegg til de obligatoriske fagene valgt 2MZ,2KJ og 2FY, og har fransk som b-språk. Regner med å ha heldagsprøve i norsk, matte 2MZ og fransk, men utover dette er jeg litt usikker. 2KJ og 2FY er muntlige fag så vidt jeg vet? Og man har vel ikke heldagsprøver i de andre avgangsfagene som er obligatoriske? Takker for oppklarende svar! MVH D&B Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg gikk på VK1 i fjor og hadde heldagsprøve i alle fag untatt gym og samfunnslære. Alle heldagsprøvene varte fire skoletimer. Er usikkerpå om heldagsprøvene i norsk varte seks skoletimer Endret 24. september 2006 av Joddleif Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Ok, men hadde du de realfagene jeg nevnte? Og du hadde altså heldagsprøve i geografi og eldre historie? Jeg trodde disse fagene var muntlige Lenke til kommentar
muffe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Dette er helt opp til hver enkelt skole. Spør faglærerene i de fagene du er usikker du. Lenke til kommentar
eught Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde heldagsprøver i både 2FY og 2KJ. Selv om fagene er muntlige, er det veldig vanskelig for læreren å vurdere eleven skikkelig uten tilstrekkelig skriftlig materiale. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 men hadde du de realfagene jeg nevnte? Et studieretningsfag er et studieretningsfag. Har ingen ting å si hvilket fag studieretningsfaget er. Noen har heldagsprøve i markedsføring, mens andre har heldagsprøve i rettslære, osv... Og du hadde altså heldagsprøve i geografi og eldre historie?Jeg valgte økonomiske- og administrative fag andre året, så jeg hadde bedriftsøkonomi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå