Fixer'n Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har problemer med å koble meg opp med gprs har en nokia 3510 er det noen som kan hjelpe meg, Det jeg skal gjøre er å laste ned en melodi. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Har fixa det .no, ellers takk :smile: Lenke til kommentar
stiffi89 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hvordan fixa du det? jeg får det ikke til... Lenke til kommentar
jacob_creutzfeld Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Og du har hvilken operatør?? Lenke til kommentar
jacob_creutzfeld Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Gå til www.netcom.no På høyre side av startsiden ligger det en link til "Brukerveiledning for wap, internett og e-post", følg den og resten er plankekjøring.. (Du må velge telefontype, wap eller grps og til slutt taste inn ditt telefonnummer). Du vil da få tilsendt en tekstmelding til telefonen din hvor det står "tjenesteinstillinger mottatt". Åpne mld og lagre den. Om du får spørsmål om å aktivisere det lagrede oppsettet, velger du naturligvis ja.. Og da er det bare å surfe ivei. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
jacob_creutzfeld Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Om du mot formodning ønsker å gjøre deet manuelt, følg denne anvisningen: Innstillinger for bruk av GPRS: 1. Gå inn i hovedmenyen, velg tjenester, deretter innstillinger. 2. Velg Aktive tjeneste-innstillinger og innstillingsnavn. Skriv NetCom GPRS WAP. 3. Startside: Trykk velg, skriv inn: http://wap.netcom.no/ og trykk deretter OK. 4. I neste skjermbilde velger du tilkoplingstype, velg: kontinuerlig. 5. I neste skjermbilde velger du tilkoplingssikkerhet og av. 6. I neste skjermbilde velger du databærer og GPRS. 7. Under GPRS-tilkobling velger du Ved behov. Under GPRS-tilgangspunkt skriver du wap.netcom.no 8. I neste skjermbilde velger du IP adresse og skriver inn 010.254.254.010, trykk deretter OK. 9. Velg godkjenningstype og normal. 10. Velg innloggingstype i neste skjermbilde som settes til automatisk. 11. Velg brukernavn, skriv inn wap, trykk OK. 12. I neste skjermbilde velger du passord, skriv inn netcom, trykk OK. 13. I neste skjermbilde må du gjenta passordet, trykk OK. 14. Trykk tilbake to ganger og bla deg oppover til hjemme. Du er nå oppe på WAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå