tsunammi2k Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Da har jeg valgt meg reklame som emnet til særemnet mitt (tror jeg). Noen som har noen knallbra aktuelle problemstillinger? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tja... hvordan reklamen påvirker oss? Hvilke virkemidler er brukt for å påvirke oss? Hva er olovlig i en reklame? (som f.eks. oppfordring til lovbrudd, sex osv...) Lenke til kommentar
Allakazam Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har faktisk samme emne Du har ikke noen reklamefilmer evt. andre reklameting som det går ann og sende/dele? (via internett) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har nesten samme emne. Jeg skal fordype meg inn i bilder og tekst, sammen og hver for seg innen reklame. Ingen som hadde noen bøker, filmer eller noe å anbefale? Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha jeg skifta emne. Har heller om Donald v/ Don Rosa vs Pondus v/ Frode Øverli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå