Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

20 gb forsvunnet / pc får feilmeldinger i ett kjør

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle installere xp pro etter jeg hadde satt isammen min nye pc, som starter og funger fint..Men under første installasjon fikk jeg mange feilmeldinger når xp skulle installeres, noe som endte opp med at jeg måtte formatere og installere på ny..Denne gang brukte jeg en annen cd (orginal)..Første gang jeg partisjonerte var det 320 gb, men denne gang sto det bare uten partisjon 300 gb og det var alt..De andre 20 var ikke til og finne noen plass, det var bare 300 gb igjen av harddisken min som foressten er s-ata..Og de andre tyve gb'ene var sporløst forsvunnet..Men jeg fortastte med installasjon og fikk xp til og fungere litt bedre enn sist gang, men også denne gang kom det gang på gang på gang feilmeldinger om at det programmet og det programmet og det programmet måtte lukkes, forskjellige for vær gang..Ting fungerte langt ifra slik det skulle pc'en rebootet også av seg selv flere ganger..Sitter nå her og skal formatere igjen, la merke til at jeg etter og ha slette gamle xp og alt annet på disken enda mangler 20 gb :(

Setter pris på alle svar, tusen takk på forhånd!

Mvh han som desperat vil ha en fint fungerende pc :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

sikker på at du ikke har en real maskinvarekonflikt? kan ikke mikse lego og playmo veitdu ^^

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...