Ståle^^ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som vet av ett? Gjerne da med følgende features: mATX standard Støtte for Core Duo 2 E6600 1 x PCI-E spor til GFX Minimum 2, helst 4 minnespor for Ram i dual-oppsett 4 S-ATA, gjerne S-ATA II porter Onboard lyd er ikke nødvendig, ei heller Onboard GFX 1, gjerne 2 PCI spor til lydkort ++ Noen som vet av ett slikt HK, legg gjerne ved info og url. Mvh. Ståle Lenke til kommentar
Mit Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 1. Intel Desktop Board DQ965GF 2. Intel Desktop Board DG965SS 3. Intel Desktop Board DG965OT 4. Asus P5B-VM Noen av de du kan bruke? Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Hmm, se der ja, en ting jeg har hørt foresten er at Intel's egne Hovedkort ikke er gode saker til f.eks spilling og lignende, det er litt uheldig da det er det + filmredigering dette hovedkortet skal brukes til.. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Intel sine egne hovedkort er stabile og gode, om de er ekstra dårlige til spilling tror jeg lite på, har et Intel-kort sjøl og må si at jeg er veldig fornøyd med det, eneste svake punkt er overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå