christer-R Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nei, men barnehagen har det vi trenger. Tak over hodet, benker vi kan sitte på, og lys. Raskbøtter har de også satt ut til oss, så det er bare sånne sinnamenn som "perpyro" som erger seg over det. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Og det er enormt festlig med husker, sand og lekestativer når man er drita egentlig. Og barnehager er geniale steder å loke på. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg synes det er greit nok at man henger i barnehagen, men hærverk er ille UANSETT hvor man gjør det. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Joa, men når man er drita så tenker man ikke så mye over de knuste flaskene og slikt. Sier ikke at det er en unnskyldning fo rå drive hærverk, men i fylla er det mye lettere å gi faen. Og den typen folk burde holde seg på vannvogna. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Joa, men når man er drita så tenker man ikke så mye over de knuste flaskene og slikt. Sier ikke at det er en unnskyldning fo rå drive hærverk, men i fylla er det mye lettere å gi faen. Og den typen folk burde holde seg på vannvogna. 6933348[/snapback] Men hvorfor unnskylder du dem da? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg sier bare en ting: Finn et annet sted å henge når du er på fylla! Eller hold deg hjemme og se hvor morro det er å gå rundt i hagen å knuse flasker der. Evt kjøp deg et huskestativ og en sandkasse du kan bruke. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 sånn ca hvor i trondheim?, bydel? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du skriver opp nummerskiltet fra mopeden og finner ut hvem de er. Så tar du bilder av hva de driver med å sender til foreldrene. For å gjøre det litt mere moro ta med en sånn en: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Var faktisk ved vår banehage for noen år siden. Men gjorde ikke noe hærverk, er bare det at de har en syk akebakke som var dekket med is og humper den dagen, så vi ville leke jackass på rattkjelke (som var våre egne) Vil trådstarter annse det og som hærverk? vi gikk jo over porten og inn på barnehageommrådet, men lånte jo bare akebakken.. Kan foresten si at vi dro derifra gule og blå lifsfarlig bakke.. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvorfor i all verden skulle det være hærverk?ødela dere gjerdet på vei over?eller akebakken på vei nedover? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Joa, men når man er drita så tenker man ikke så mye over de knuste flaskene og slikt. Sier ikke at det er en unnskyldning fo rå drive hærverk, men i fylla er det mye lettere å gi faen. Og den typen folk burde holde seg på vannvogna. 6933348[/snapback] Helt feil. Enkelte personer tror de blir mye mer toffere naar de er full, og derfor later som de gir mer faen. Jeg knuser aldri flasker naar jeg er full. Helt idiotisk aa gjore noe slikt, og det vet du selv om du er full. De ungdommene skulle hatt en god porsjon med juling. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg bor ikke i nærheten, og har heller ingenting å gjøre med saken. Når det er sagt; Jeg er helt enig med trådstarter om at det er sinnsykt tåpelig at folk holder på sånn. Men finnes det skikkelige oppholdssteder, eller iallefall plasser de kan tømme innpå det de ønsker uten at noen bryr seg så mye? Det er jo ikke så fryktelig mye mer å gjøre enn å riste på hode, for kvitt det blir du nok ikke.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er jo sant som Isbilen nevnte sarkastisk tidligere i tråden. Det er tøft å ramponere i en viss alder. Jeg sverger, hadde jeg nå idag fått tak i meg selv da jeg var i ramp-alderen hadde jeg gitt meg sjøl skamjuling. Synd man ikke innser hvor tåpelig og idiotisk sånt er før man blir eldre. Det ekstra spesielle er jo at dess mer man prøver å gjøre en plass utilgjengelig, jo mer attraktivt er det å komme seg inn der. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 sånn ca hvor i trondheim?, bydel? 6933689[/snapback] Romolslia. Og grunnen til at vennene til Christer-R og Christer selv sitter på barnehagen, er at de ikke tør å fortelle foreldrene sine at de røyker, og derfor gjemmer seg under nærmeste tak Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er jo ikke rart da.. For eksempel forrige helg, var det fest hos en privat person i en låve. Vi var ikke i huset. Hadde selvfølgelig litt musikk, men tror naboene kunne leve med dette. Politiet kom kl.23.00.. Hva er vittsen? Da er det ikke mange andre steder og gå, og da går man til sånn steder som, skoler, barnehager osv. Blir litt dumt å jage oss bort fra privat eindom. Da går vi bare til et offentlig sted, og de bryr seg ikke lenger. Men det er patetisk og knuse glassflasker der små barn går hver dag. Ville jeg alldri gjort, og de som gjlr det fortjener selv grisebank. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) De gjør det fordi å ødelegge for andre er veldig kult i noen kretser på den alderen. De fleste kjenner vel til den typiske badboy mopedgutten som egentlig er så gjennomført svak at en fjær og en kjepp er nok til å bringe frem gråten. De er bare tøffe foran sine likesvake kompiser. Å snakke fornuft inn i de som en gruppe fungerer ikke. Å true med politi er ofte skremmende for sånne folk. Man har også de som er virkelig "hardbarkete". Kan også kalles psykopater. Resultat av dårlig oppdragelse, skilsmisse gått skeis, mishandling eller enda verre opplevelser. Disse trenger en ny vennegjeng med bedre motiver. Om ikke barnehjem. Mitt råd er å henge opp en anonym poster på inngangen til barnehage-området der det trues med kameraovervåkning og garantert politianmeldelse av uvedkommede som bråker og/eller gjør hærverk. Endret 25. september 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Satt i en barnehage og rota med ei kjerring sist fredag etter en fest ... knuste ingen flasker eller noe da. Alt jeg hadde med meg tok jeg med hjem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Må jo legges til at de kommer og drar på moped.Dette er i Trondheim og de er mobile så noen steder må det jo gå an å være. Juling hørtes ut som et godt forslag. 6932685[/snapback] Har sitti å drikki i en barnehage selv en gang Det endte jo med at vi måtte rydde opp glasskår, bære 32tonn sang og reparere eventuelle skader, helt frivillig Så lenge folk tar det fint og rolig ser jeg ikke noen problemer med dette, men hvis det er noen som blir "aktive" etter å ha fått i seg litt (som var tilfelle for meg - andre som tok av) så fortjener de ikke noe annet enn juling, helt enig med den. og vi andre som var mer edru enn de "aktive" så var det ikke langt unna før de fikk det heller. Men disse personene har nå lært en lekse og hver gang vi hører om noen som drikker i den barnehagen (skjer ofte ) så drar vi ned og jager dem vekk, evt sier fra til politiet! leksa lært og vil ikke se det igjen! En god dose juling hadde vært til pass for de som gjør sånt... 6932654[/snapback] Enig der. Noen ganger må man tydeligvis banke inn vett. 6932713[/snapback] Må vold avle vold? Begynner å lure litt på hvordan folk tenker her nå jeg Tror dere ville bare gjort saken værre... Endret 25. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Anmeld forholdet. Dersom dette ikke fungerer, finn ut hvor de bor og vis bildene/ filmen til foreldrene. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Joa, men når man er drita så tenker man ikke så mye over de knuste flaskene og slikt. Sier ikke at det er en unnskyldning fo rå drive hærverk, men i fylla er det mye lettere å gi faen. Og den typen folk burde holde seg på vannvogna. 6933348[/snapback] Men hvorfor unnskylder du dem da? 6933380[/snapback] Var ikke ment som unnskyldning, men mere som en begrunnelse. Når jeg er full, gjør jeg ikke så mye dumt. men når jeg er stup full, hender det at jeg også knuser flasker og finner på dumme ting. Men det er sjeldent jeg drikker meg så drita at hjernen stort sett handler på egenhånd. Lenge siden jeg har vært så drita nå, fordi det er ikke gøy å dagen etterpå med masse pes med teite ting man har gjort og som man egentlig angrer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå