perpyro Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg bor ikke langt unna en barnehage og av og til tok jeg og fruen med oss ungen for å leke i barnehagen i helgene. Ofte var det søppel og glasskår som fløt rundt i barnehagen og sluttet etterhvert å dra dit. Har også registrert at det er ungdommer i mopedalder som herjer der på kveldstid, så ettersom 2+2=4 så annser jeg det som meget sansynlig at det er disse ungdommene som forsøpler og knuser ølflasker i barnehagen. Hvorfor vil folk mellom 16 og 18 år leke i barnehagen om kveldene? Ikke at det plager meg så mye at de leker der men knusing av ølflasker i sandkassa som barn på dagtid leker i, det er totalt idiotisk. Regner med at når disse folkene selv blir foreldre til barnehagebarn så ønsker de også trygge omgivelser for dem, noe en barnegahe full av knust glass ikke er. Om det er noen som skulle føle seg truffet så har jeg bare en ting å si og det er SLUTT MED DET DERE HOLDER PÅ MED. Da jeg var i knallertalder var barnehagen det siste stedet man ville henge rundt. Vet at det finnes HW brukere i den alderen i nabolaget rundt her så noen bør ha kjennskap til fenomenet og forklare det grundig her. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Et resultatet av såkalt "fri oppdragelse", ikke så mye mer å si egentlig. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Rebel-Rider, du burde vurdere å bytte ut Signaturen din som er 2 linjer for lang og vil uansett snart bli slettet HELT. Endret 24. september 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg vil anta problemet er at de ikke har noe annet sted å være, byen kommer de ikke inn på, og de skal absolutt drikke seg dritings hver helg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 En god dose juling hadde vært til pass for de som gjør sånt... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Må jo legges til at de kommer og drar på moped. Dette er i Trondheim og de er mobile så noen steder må det jo gå an å være. Har en kjenning som drikker seg dritings ute i skauen rundt et leirbål sammen med andre likesinnede i helgene uten at de plager noen, så for de det gjelder så er det en dårlig bortforklaring. Juling hørtes ut som et godt forslag. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 En god dose juling hadde vært til pass for de som gjør sånt... 6932654[/snapback] Enig der. Noen ganger må man tydeligvis banke inn vett. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Det er tøft å ødelegge ting vøtt/sjø! Ingenting er mer mandig enn å sparke i stykker en ubevoktet lekehytte på kveldstid mens gode kompiser ser på. EDIT: Om de er irriterende nå, kan du i det minste kose deg når de får smake asfalten og totalherper sin blodtrimma moped, uten å få igjen så mye som en krone på forsikringen og i tillegg sikkert må betale litt erstatninger/bøter. Endret 24. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Det er tøft å ødelegge ting vøtt/sjø! Ingenting er mer mandig enn å sparke i stykker en ubevoktet lekehytte på kveldstid mens gode kompiser ser på. 6932728[/snapback] :!: En morsom en! Endret 24. september 2006 av Are.......... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Rebel-Rider, du burde vurdere å bytte ut Signaturen din som er 2 linjer for lang og vil uansett snart bli slettet HELT. 6932629[/snapback] :!: Alle forumpoliti folk; jeg digger dere Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Kanskje jeg skal finne fram videokameraet. Barnehagen ligger farlig nært tre høyblokker så det skulle være enkelt og filme dem sammen med kjøretøy og skiltnummer, og til slutt sende en DVD til Onkel blå. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 .... og onkel blå gir totalt faen og gidder ikke engang og reise seg fra stole... aaah norge er herlig! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nei, gjør det der. Film de mens de spinner rundt i sandkassene og knuser flasker og sørg for at du får med alle skiltnumrene, så gir du filmen til onkel blå. De ignorerer ikke en sånn sak... det er rimelig alvorlig. De kan regne med å miste lappen i minst 6 mnd for brudd på paragraf 3 og eventuellt få bøter/fengsel/erstatningskrav for hærværk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Om de er irriterende nå, kan du i det minste kose deg når de får smake asfalten og totalherper sin blodtrimma moped, uten å få igjen så mye som en krone på forsikringen og i tillegg sikkert må betale litt erstatninger/bøter. 6932728[/snapback] Gode tanker Alle forumpoliti folk; jeg digger dere 6932766[/snapback] Litt system må man da ha, selv om jeg foretrekker PM. Nei, gjør det der. Film de mens de spinner rundt i sandkassene og knuser flasker og sørg for at du får med alle skiltnumrene, så gir du filmen til onkel blå. De ignorerer ikke en sånn sak... det er rimelig alvorlig. De kan regne med å miste lappen i minst 6 mnd for brudd på paragraf 3 og eventuellt få bøter/fengsel/erstatningskrav for hærværk. 6933057[/snapback] Og hvis Onkel Blå ignorerer det så kan du jo gå til VG/DB/Lokalavisa, de liker slikt... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Juling hørtes ut som et godt forslag. 6932685[/snapback] Ja værsåsnill, gjør det da. Det hadde jo vært SyKT RåTT å VelDI VÅkSNT!!1 Endret 24. september 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er en av snørrungene som knuser flasker. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Vel, da kan jeg, som er en av disse "pøbelungene" gjerne komme med noen ord. Når du legger sammen 2+2, hvor den ene toeren består av de som alltid er der, og den andre består av snørrunger som bare kommer dit i helgene og knuser flasker, så får du 2 forskjellige toere. Så, dvs. Det samme som at de som alltid er der, som forøvrig ikke har noe annet å gjøre om dagene, bare er der for å være sosiale sammen. De andre kan godt gjøres mye med for min del. Juling hørtes ut som et godt forslag. 6932685[/snapback] Ja værsåsnill, gjør det da. Det hadde jo vært SyKT RåTT å VelDI VÅkSNT!!1 6933126[/snapback] Jeg skjønte ikke filla. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg tror han prøver å unnskylde hærverk med at "det er jo sosialt". Klassisk drittunge-argument. "Vi har det gøy, gjør det noe?" Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Feil igjen. Greit, da tar vi det en gang til. Det er to forskjellige grupper som bruker denne barnehagen. I den ene gruppa har vi folk som bor her, som møtes og gjør som andre ungdommer ville gjort hjemme hos kompiser. Dvs, ikke knuse flasker, ødelegge osv. Den andre gruppa består av drittunger som Loeve, som bare kommer dit for å gjøre faen, og for å ødelegge for de i den andre gruppa, som oppfører seg. Forstått? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kan ikke dere snille gutta bare drite i å henge i barnehagen da, så slipper dere å bli mistenkt? Hva er det som er så gøy der uansett? Rutsjebanene? Huskestativet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå