Speedy^ Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg får en merkelig beskjed hver gang jeg skal starte maskina ( isåfall nesten alltid, det hender at den ikke kommer, og jeg kommer inn i windows og maskinen virker heilt fint!) Denne beskjeden kommer når maskinen skal til å starte Windows ( Jeg har Windows ME). Beskjeden kommer med blå bakgrunn med hvit skrift og er : "Windows protection error, System halted. You need to restart your computer." Som regel hjelper det ingen ting å restarte maskinen, fordi den samme beskjeden komm på samme plassen alikavell. Men det hender at den ikke kommer av en eller anna merkelig grunn ! Menne maskinen starter fint opp i "Safe-Mode" (Sikkerhets modus) ,men siden jeg ikke vet hva feilen er så kan jeg ikke reparere den. Noen som har peiling på hva det kan vere ? Noen venner som har sagt at jeg skal formatere å installere Windows 2000 , mens noen andre sa at det muligens sa at det kunne vere rammen min ! Please svar Trenge gode råd ! det er litt kjdelig å bare få startet maskinen 1 av 50 ganger :sad: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Siden du kjører ME, vil jeg også råde deg til å prøve enten 2000 eller XP. WinME er suverent verst av de moderne Windows-versjonene, og utifra egen erfaring med det vet jeg at man kan få mange forskjellige slags feilmeldinger uten noen særlig grunn. Lenke til kommentar
druid Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 fikk en sånn feil i gamle dager når jeg kjørte win98, løsningen var å reinstallere windassen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Winme er nok svaret :smile: Jeg ville gått for 2000. (Og btw safe-mode = sikker-modus, ikke sikkerHETSmodus :wink: ) bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå