m0zzdart Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) jeg har kjøpt meg et lydkort for ikke så lenge siden. det virker helt fint til.. jeg lager en film i vegas eller spiller et spill. men når jeg hører på musikk er det helt fint. men plutselig etter en stund skjer det at det høres ut som et maskingevær som skyter. uansett! jeg tror det er noe feil med lydkortet, fordi det ble sånn idag. så formaterte jeg og det ble ikke bedre :S har tatt ut lyd korte fra PCI slott og satt inn igjen. men ble ikke noe bedre.. noen som har noen forslag til hva det kan være LINK til hvor jeg kjøpte det henne og hvilket kort det er: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117638 MVH m0zzdart. takker for alle svar Endret 24. september 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Gå i volumkontrollen i Kontrolpanel og mute line inn o.l. innganger. Du kan også stille først ned, og så tilbake alle volumkontrollene i tilfelle det er volumet som er stilt langt over hva som skal være tillatt. Men jeg leser i brukeromtalene på komplett.no at noen sliter med dårlige utgangskontakter, så du kan jo sjekke om kontaktene i både lydkort og evt. forsterker/stereo står ordentlig i. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har du innstalert driver?? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Har du innstalert driver?? 6935536[/snapback] ja det ble slik før jeg formaterte og etter jeg hadde formatert og instalert driverne. det ble ikke noe bedre!! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Gå i volumkontrollen i Kontrolpanel og mute line inn o.l. innganger. Du kan også stille først ned, og så tilbake alle volumkontrollene i tilfelle det er volumet som er stilt langt over hva som skal være tillatt.Men jeg leser i brukeromtalene på komplett.no at noen sliter med dårlige utgangskontakter, så du kan jo sjekke om kontaktene i både lydkort og evt. forsterker/stereo står ordentlig i. 6935447[/snapback] det er ett nytt headsett.. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har du prøvd å sette kortet i en annen PCI slot, eller forskjellige driverversjoner? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Har du prøvd å sette kortet i en annen PCI slot, eller forskjellige driverversjoner? 6937684[/snapback] ja har prøv det og.. men hjelper ikke :S Endret 25. september 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå