Complexity Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hei, i det siste har jeg drevet og experimentert litt med ipodLinux på en kompis sin 3 år gamle store Ipod 15gb.. Har funka helt fint.. Så skulle jeg teste en funksjon, der man får opp en kommandolinje.. plutseli så det ut som den låste seg.. lå lenge.. så jeg prøvde å trykke litt på knappen i midten, Da kom det opp "are you sure you want to delete it?" Fikk litt sjokk, og trykka no.. Alikevell har han hvist slettet noe.. Får ikke bootet opp Ipod linux lenger, kommer bare missing files når han skal boote.. Får ikke booter den orginale Apple softwaren.. Og får ingen reaksjon med tilkobling til pc.. Prøvd det meste, restarta den flere ganger (ved å holde inne Menu og Play) men får altså ikke gjennopprettet den.. Hva gjør jeg? Siste som står på skjermen: Could not run '/etc/rc': No such file or directory No more tasks for in it - - Sleeping Forever. # (firkant som blinker) Endret 24. september 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) ok.. fikk hjelp på ett annet forum.. Måtte bare holde inne Menu+Play og med en gang den restartet seg måtte jeg holde inne rewind og fast forward knappene.. så kom jeg inn i disk mode, og instalerer softwaren på nytt nå.. Sorry for posting.. Endret 24. september 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ok.. fikk hjelp på ett annet forum.. Måtte bare holde inne Menu+Play og med en gang den restartet seg måtte jeg holde inne rewind og fast forward knappene.. så kom jeg inn i disk mode, og instalerer softwaren på nytt nå.. Sorry for posting.. 6932332[/snapback] Det er ipod, å kaste den hardt i veggen burde sørge for at du adri får problemer med den igjen ^^ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) ok.. fikk hjelp på ett annet forum.. Måtte bare holde inne Menu+Play og med en gang den restartet seg måtte jeg holde inne rewind og fast forward knappene.. så kom jeg inn i disk mode, og instalerer softwaren på nytt nå.. Sorry for posting.. 6932332[/snapback] Det er ipod, å kaste den hardt i veggen burde sørge for at du adri får problemer med den igjen ^^ 6932404[/snapback] hehe, skal si det at denne har fått vanvittig med juling oppigjønna årene Hele baksiden er FULL av skraper\riper.. og framsiden er også riiimelig ille.. Men virker Endret 24. september 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå