tommy_89 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei Er på utkikk etter ny bank, vil selfølgelig ha høyest mulig rente! Jeg er 17 år så må bli deretter. Har 90 000 å plassere Hvilken bank er best for meg ATM? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skandiabanken. 50 kroner årsavgift og gebyrfritt. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Må man ikke være 18 år får å kunne ha skandiabanken? Edit: Jo da Velkommen til registreringen for å bli kunde i SkandiaBanken. I forbindelse med denne er det noen få ting du bør være oppmerksom på. Du må * være fylt 18 år. * ha permanent norsk personnummer. * ha folkeregistrert adresse og være bosatt i Norge. Endret 24. september 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Åh, da er vel en av de større bankenes ungdomstilbud bedre. Jeg brukte DnB Nors Intropakke før jeg gikk til skandiabanken. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg ville gått for Storebrand som jeg bruker nå. Ingen gebyrer, veldig fleksible, har kontorer du kan besøke hvis du føler for det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ville brukt bank2 sin plasseringskonto for minst 50 000 av kronene. De har den beste renten. Eventuelt ville jeg tatt Ya bank som har tilsvarende rente. Få av de andre bankene har dette. Minnes noe om at moren min hadde lagd skandibank til meg FØR jeg fylte 18 år. Så om dette er slik som med gallup at du bare må fylle 20 år innen året er omme vet jeg dog ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå