lilminime Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hei, kunne tenkt meg litt kritkk på en hjemmeside jeg har laget for min far's bedrift, kode, design, hva jeg kunne / burde endre på ? Også til spørsmål nr. 2; Vis dere ser er det en side med en margin til venstre på siden, der det står litt info om diverse, den blir i firefox og internet explorer litt feil. Den når ikke helt ned, og ikke helt opp (det er skillestreken jeg prater om nå). Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Tusen takk for svar Flaut at jeg glemte link www.bodoelv.no Endret 24. september 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 kan du legga ut siden så vi får sett ? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er det meningen at vi skal tippe oss fram til linken? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) er vel litt dumt å skryte av validerbar kode, når den ikke validerer? Hint til forbedring: nederste linja, du har glemt å lukke en <br />-tag. Angående design, så er det ikke så fryktelig ille det du har nå, men jeg forstod ikke meningen med linken til coop-kortet under "hjem"-menyen. Også likte jeg heller ikke reklamen i venstre kolonne... På de sidene med tilbud, så blir boksene med produkt+pris noe kjedelige. Er det egentlig nødvendig å putte det inn i hver sin boks, ville vært penere at de bare kom nedenfor hverandre, uten et såpass markant skille. Ikke forstår jeg hvorfor du har puttet menyen din inn i tabell, da du bruker usortert liste til å liste opp linkene (hvilket er korrekt). Fjern <table> og det som har med tabell og gjøre (linje 17 og nedover til 51) edit: bare for gøy la jeg igjen et par bildet på serveren din Endret 25. september 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 for og være ærlig syns jeg alt var bra jeg bortsett fra det han før meg sa da men nå har ikke jeg så mye peilling på hjemmesider men jeg syns det var bra Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Grei side, men noe kunne vært gjort bedre: - Mer luft! Spesielt rundt bildet av essostasjonen. Kanskje la dette være lang og smalt over siden og sette inngressen under? - Vær så snill, resize bildet av essostasjonen. Det er digert. - Bildet av coopkortet er også feil størrelse. - Du burde kunne gjort noe mer ut av headeren. Veldig kjedelig header, noen bilder klippet sammen i en stilig kolasj kunne kanskje passet? Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Takk for svar allesammen, skal se når jeg får tid og prøve og rette opp litt og prøve og se hvordan det blir når jeg følger tipsene deres. takk. "Qualbeen" Hvordan greide du og laste opp bilder :O Hadde vært supert om du sa hvordan så jeg får fikset buggen:O Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Måten du fjernet logg inn knappen på var litt teit. Hvorfor ha link til den på forsiden i det hele tatt? Må da kunne klare å huske slike adresser. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Er jo en total newb som skal bruke den, men skal få han til og bookmarke den, så fort det er gjort, blir den fjernet:) Noen som kan si meg hvordan qualbeen fikk lastet opp et bilde på serveren :O? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Veldig enkelt, har sendt deg PM om det. *laste opp en fil* Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 "Qualbeen" Hvordan greide du og laste opp bilder :OHadde vært supert om du sa hvordan så jeg får fikset buggen:O 6940609[/snapback] altså, jeg fikk ikke gjort så mye slemt, men jeg klarte å komme meg inn i opplastnings-fila di. Kommer ikke til å nevne navnet/url'n på filen her, slik at du slipper alt for mye spam på serveren.. Problemet ditt er at den opplastingsfila ikke sjekker om man er logget inn. Du bør altså foreta en sjekk om man er innlogget før man får lov til å laste opp bilder... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 *snip* 6943626[/snapback] Jeg har sendt PM og snakket med han om det, les posten over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå