olar0701 Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Ja da, det er ikke konfirmantsesong nå, men ønsker likevel tilbakemelding på dette bildet tatt i våres. Bildert er tatt Canon 30 D, EFS 60mm macro med blenderåpning F4.5, iso 400, 1/250 lukkertid, intern blitz. Utgangspunket var en veldig rotete bakgrunn, så jeg har redigert etter beste evne i photoshop. Selv liker jeg bildet godt til tross for et utbrent område i pannen Endret 25. september 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Ja da, det er ikke konfirmantsesong nå, men ønsker likevel tilbakemelding på dette bildet tatt i våres. Bildert er tatt Canon 30 D, EFS 60mm macro med blenderåpning F4.5, iso 400, 1/250 lukkertid, intern blitz. Utgangspunket var en veldig rotete bakgrunn, så jeg har redigert etter beste evne i photoshop. Selv liker jeg bildet godt til tross for et utbrent område i pannen 6931737[/snapback] Den høgre skuldra hinna, er det ei svart kappe ho har på seg der? Eller har du tatt den vekk? Ser litt dårlig på skjermen min. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Den høgre skuldra hinna, er det ei svart kappe ho har på seg der? Eller har du tatt den vekk?Ser litt dårlig på skjermen min. Hun har ikke kappe på nei, har redigert bakgrunnen kraftig slik at den flyter sammen med modellen Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Fint bilde, ville redigert bort de to røde prikkene i pupillene hennes. Pen jente. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Fint bilde, ville redigert bort de to røde prikkene i pupillene hennes. Pen jente. Godt tips, men er usikkert på om øynene ble litt kunstige etter "inngrepet". hadde ikke tilgang til originalen Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Fint bilde, ville redigert bort de to røde prikkene i pupillene hennes. Pen jente. Godt tips, men er usikkert på om øynene ble litt kunstige etter "inngrepet". hadde ikke tilgang til originalen 6932665[/snapback] Enig med olar0701. Det er noe galt med øynene.... vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men fiks dem, så tror jeg at bildet "faller på plass". Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Bilde 2. i post 1. Nå med "originale øyne" Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg syntes du stod litt for nærme. Kanskje det var meningen, men jeg skulle likt å sett hele bunaden... den er ikke SÅ ofte den ute å viser seg Endret 25. september 2006 av dan1el Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Jeg syntes du stod litt for nærme. Kanskje det var meningen, men jeg skulle likt å sett hele bunaden... den er ikke SÅ ofte den ute å viser seg 6940639[/snapback] Enig i det, kunne gjerne stått litt lengre fra, men det var umulig der og da. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Legger merke til at det er skarpt og klart, fint, behagelig lys Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Synes det var et fint bilde jeg, behagelig og klart og se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå