Gå til innhold

Konfirmantbilde - kritikk ønskes

olar0701

Anbefalte innlegg

Ja da, det er ikke konfirmantsesong nå, men ønsker likevel tilbakemelding på dette bildet tatt i våres.

Bildert er tatt Canon 30 D, EFS 60mm macro med blenderåpning F4.5, iso 400, 1/250 lukkertid, intern blitz.

Utgangspunket var en veldig rotete bakgrunn, så jeg har redigert etter beste evne i photoshop.

Selv liker jeg bildet godt til tross for et utbrent område i pannen

post-45747-1159131316_thumb.jpg

post-45747-1159166687_thumb.jpg

Endret av olar0701
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja da, det er ikke konfirmantsesong nå, men ønsker likevel tilbakemelding på dette bildet tatt i våres.

Bildert er tatt Canon 30 D, EFS 60mm macro med blenderåpning F4.5, iso 400, 1/250 lukkertid, intern blitz.

Utgangspunket var en veldig rotete bakgrunn, så jeg har redigert etter beste evne i photoshop.

Selv liker jeg bildet godt til tross for et utbrent område i pannen

6931737[/snapback]

Den høgre skuldra hinna, er det ei svart kappe ho har på seg der? Eller har du tatt den vekk?

Ser litt dårlig på skjermen min.

Lenke til kommentar
Fint bilde, ville redigert bort de to røde prikkene i pupillene hennes. Pen jente.

Godt tips, men er usikkert på om øynene ble litt kunstige etter "inngrepet". hadde ikke tilgang til originalen

6932665[/snapback]

Enig med olar0701. Det er noe galt med øynene.... vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men fiks dem, så tror jeg at bildet "faller på plass".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...