KeyanZa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 skal gå i innkjøp av 1 av dem 2, dem kommer no snart jeg har aldri spilt fotball manager så lurer på litt om dette, er det et bra spill, sammenlignet med CM? eller så kommer cm 07 sesong også, er det bedre enn fotball manager? CM http://gamer.no/product.php?productId=48095&view=userReviews FM http://gamer.no/sniktitt/pc/football_manager_2007/30845 gjerne noen tips... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 FM er laga av dei som laga dei tidlegare (gode) CM-spela. Personleg ville eg valgt FM 07. Dette fordi eg har lang erfaring frå desse spela, og til no er det ingen som har klart manager spel som når opp til FM-serien. Men er du veldig usikker, vil eg anbefale deg å vente til du får lest nokre anmeldelsar. Det dukkar sikkert opp ein demo før release, så du kan få prøvd spela litt før du går til innkjøp. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 FM helt klart. Hvis du skal spille ett CM-spill så er det 01/02. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 For å si det rett ut.. De nye CM-spillene er søppel Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kjøp FM ja! Du kommer helt sikkert ikke til å angre! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kjøp FM ja! Du kommer helt sikkert ikke til å angre! 6932366[/snapback] Joda, han kommer til å bli feit og asosial. FM er døden... Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 takker for svar, jeg kommer til å kjøpe FM når det kommer, Lenke til kommentar
albions Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 FM er laga av dei som laga dei tidlegare (gode) CM-spela. Personleg ville eg valgt FM 07. Dette fordi eg har lang erfaring frå desse spela, og til no er det ingen som har klart manager spel som når opp til FM-serien. Men er du veldig usikker, vil eg anbefale deg å vente til du får lest nokre anmeldelsar. Det dukkar sikkert opp ein demo før release, så du kan få prøvd spela litt før du går til innkjøp. 6931732[/snapback] Kjøp for all del Fotball Manager 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå