Gå til innhold

Asus A8Js: Ny 14" med Nvidia Go7700


sbstn

Anbefalte innlegg

Kan noen ta ansvar å få stengt denne "suge" tråden, for å få opprettet en tråd med en skikkelig førstepost?

 

Har lest gjennom hele tråden og for at andre skal slippe det, vil jeg at noen som har hatt denne maskinen en stund eller vet mye om denne, skal lage en fantastisk førstepost.

 

Evt. at noen andre som er mer aktiv kan få "overta" førsteposten til denne tråden, om det er mulig.

 

Ting som kan være aktuelt å putte i føsrteposten er;

Valg av minne og skifting

Finne gode skjermdrivere

Bios oppdateringer

Få vekk system beeps

NHC(hvodan fungerer dette med maskinen)

Tester

Link til prisguiden

Benchmarks

Fjerning av norton(norton removal tool)

Hva alle asus programmene gjør og ikke gjør. Brukbare alternativer (bluetooth, webcam, osv.)

Evt andre tips og forbedringer!

 

Jeg vet at jeg hadde vært evig takknemlig om noen hadde tatt seg tid til dette, og er sikker på at mange andre ville fått nytte av en slik tråd.

 

Btw, jeg har ikke tid!

Endret av Hansulu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen ta ansvar å få stengt denne "suge" tråden, for å få opprettet en tråd med en skikkelig førstepost?
Jeg har nå sendt forespørsel om å få stengt tråden.
Har lest gjennom hele tråden og for at andre skal slippe det, vil jeg at noen som har hatt denne maskinen en stund eller vet mye om denne, skal lage en fantastisk førstepost.
Enig! Tråden ble opprettet før maskinen kom til Norge og var ikke ment som en erfaringstråd. Dette har også vært oppe til diskusjon før:
Men la meg allerede nå si at jeg kommer til å starte en ny tråd om denne maskina, om hva man kan fjerne, hvordan bli kvitt "hemmelig-partisjonen" med vista, tips og triks ++

 

Det er nemlig frustrerende at førsteposten i denne tråden ikke blir oppdatert med brukbar info.

8013236[/snapback]

Jeg er helt enig i at det første innlegget i "alt mulig rart om akkurat denne pc-en"-tråder bør være oppdatert. Men siden jeg ikke eier pc-en selv, er det vanskelig å komme med tips og triks, samt liknende førstehåndsinformasjon. ;)

 

Gi beskjed på PM når du oppretter den nye tråden så legger jeg inn lenke til den i den første posten.

 

(For øvrig, hvis noen har informasjon de ønsker jeg skal legge i det første innlegget, så bare send det på PM. Forutsetter at det er copy-paste klart. :) )

 

Jeg oppfordrer deg så vel som andre eiere av maskinen til å opprette en erfaringstråd. Som nevnt eier jeg ikke maskinen selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...