Gå til innhold

Asus A8Js: Ny 14" med Nvidia Go7700


sbstn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker maskinen jeg.

Får ofte kommentarer over godlyden fra lydkortet via spdif.

Vista gjør at alt kjennes smooth, bruker t.o.m media player som fast program for lyd, bildeprogrammet i vista er å gull.

Er for meg min mest effektive maskinen, alt virker og jeg ikke trenger å løse problemer hele tiden.

 

Et problem jeg alikevell har er tilkoblinger.

1. Bruker tre skjermer. Latop, Desktop 2 og tv. Har noen med litt peil, funnet en måte hvor alle tre kan være aktive samtidig?

Tar for lang tid å gå inn i nvidia+skjerminstillinger for win hver gang jeg vil bytte mellom Desktop 2 og tv.

 

2. Lyd. I xp skjønte Windows automatisk at jeg byttet mellom optisk og analog lyd. I Vista må man nok en gang inn i instillinger og i tillegg restarte avspillingsprogrammet for å bytte output.

 

Disse er ikke uoverkommelige i seg selv, men bruker mye ektra tid da jeg gjør det flere ganger daglig. Hadde vært utrolig smooth med to modus.

f.eks med ikoner på desktop for vanlig/tv modus som skifter begge instillingene på likt ved hjelp at ett eneste trykk.

 

Noen ideer til hvordan jeg kan lage dette?

Lenke til kommentar
Finnes d noen slaks docking løsning for denne maskina?

 

Og en link til gode skjermdrivere??

8194073[/snapback]

Ingen egen docking så vidt jeg vet, kun diverse port replikatorer og der finnes mye bra.

Skjermdrivere finner du på ASUS support eller nVidia sine sider, men ingen oppdaterte drivere enda, ikke for Vista i allefall for 7700 kortet.

 

kan få kjøpt denne pcn til 13.6 k. Bør jeg gå for denne pcn, eller har dere noen andre tips? 14k er maxpris :\

8194221[/snapback]

 

Jeg betalte over 16k og er fornøyd, så jeg vil si Go 4 It ;)

Lenke til kommentar
Finnes d noen slaks docking løsning for denne maskina?

8194073[/snapback]

Ingen egen docking så vidt jeg vet, kun diverse port replikatorer og der finnes mye bra.

 

Har du link? jeg er ikke helt sikker på hvordan dette virker og hva jeg kan bruke :blush:

Endret av jj_
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Finnes d noen slaks docking løsning for denne maskina?

8194073[/snapback]

Ingen egen docking så vidt jeg vet, kun diverse port replikatorer og der finnes mye bra.

 

Har du link? jeg er ikke helt sikker på hvordan dette virker og hva jeg kan bruke :blush:

8197240[/snapback]

 

Toshiba Dynadock f.eks?

Lenke til kommentar
men er ikke skjermen litt liten? Til å spille spill på? Er den ubehagelig liten, irriterende liten? Vil ikke kjøpe en knallgod pc, hvis skjermen er et uro moment.

 

Er den det, hæ hæ? INFORMATION please!

8201328[/snapback]

 

 

Jeeezzzzzzzzzzzzzz........

Ja skjermen er liten men det var da derfor jeg kjøpte den.

Oppløsninga e super og funke fint i spill for meg ;)

Lenke til kommentar
men er ikke skjermen litt liten? Til å spille spill på? Er den ubehagelig liten, irriterende liten? Vil ikke kjøpe en knallgod pc, hvis skjermen er et uro moment.

 

Er den det, hæ hæ? INFORMATION please!

8201328[/snapback]

 

 

Jeeezzzzzzzzzzzzzz........

Ja skjermen er liten men det var da derfor jeg kjøpte den.

Oppløsninga e super og funke fint i spill for meg ;)

8201600[/snapback]

 

Enig i dette. Skjermen er liten og god, men ja, skal jeg spille så liker jeg best å koble til til en stasjonær skjerm. Dette gjelder også tastatur og mus, føler ikke at jeg har like god kontroll og oversikt på en så kompakt plattform ;) Takker for link, sjekker ut dette nå!

Lenke til kommentar

Hmm, så egentlig fin ut den dynadock'en, men at alt går gjennom èn usb-kabel gjør meg litt mistenksom. Det kan da ikke gå bra når man f.eks spiller og skal ha både skjermbilde, lyd og rask respons på nettverk/mus/tastatur? Også var det prisen på 1700 da:)

 

Hva med ekspressporten? Kan den brukes til noe slikt, er den evt raskere enn usb?

Endret av jj_
Lenke til kommentar
Finnes d noen slaks docking løsning for denne maskina?

 

Og en link til gode skjermdrivere??

8194073[/snapback]

Ingen egen docking så vidt jeg vet, kun diverse port replikatorer og der finnes mye bra.

Skjermdrivere finner du på ASUS support eller nVidia sine sider, men ingen oppdaterte drivere enda, ikke for Vista i allefall for 7700 kortet.

 

kan få kjøpt denne pcn til 13.6 k. Bør jeg gå for denne pcn, eller har dere noen andre tips? 14k er maxpris :\

8194221[/snapback]

 

Jeg betalte over 16k og er fornøyd, så jeg vil si Go 4 It ;)

8195196[/snapback]

 

 

jeg bruker 101.41 driver til nvidia uten problem-

http://www.laptopvideo2go.com/forum går der og last ned driver og modda inf file så funker det flott.

 

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=13185 den driver er vel siste fra nvidia eller den jeg bruker her

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Finnes d noen slaks docking løsning for denne maskina?

 

Og en link til gode skjermdrivere??

8194073[/snapback]

Ingen egen docking så vidt jeg vet, kun diverse port replikatorer og der finnes mye bra.

Skjermdrivere finner du på ASUS support eller nVidia sine sider, men ingen oppdaterte drivere enda, ikke for Vista i allefall for 7700 kortet.

 

kan få kjøpt denne pcn til 13.6 k. Bør jeg gå for denne pcn, eller har dere noen andre tips? 14k er maxpris :\

8194221[/snapback]

 

Jeg betalte over 16k og er fornøyd, så jeg vil si Go 4 It ;)

8195196[/snapback]

 

 

jeg bruker 101.41 driver til nvidia uten problem-

http://www.laptopvideo2go.com/forum går der og last ned driver og modda inf file så funker det flott.

 

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=13185 den driver er vel siste fra nvidia eller den jeg bruker her

8208785[/snapback]

 

Det var vell Vista drivere? Har du noe erfaringer til drivere som passer til xp prof?

Lenke til kommentar

Noen som hadde giddet å fortelle meg hva alle programmene som følger med brukes til?

 

Jeg fikk med driver/program CD til Vista. Jeg har valgt å installere XP Pro, og må da laste ned drivere via Asus sin side.

 

På denne siden fremgår det ikke helt hvilke drivere/programmer jeg MÅ laste ned for å få maskinen til å fungere skikkelig.

 

Noen som hadde giddet å fortelle meg hva som MÅ installeres??

 

Hva heter driveren/programmet som gjør at jeg kan bruke hurtigknappene og justere lyden f.eks?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...