Gå til innhold

Asus A8Js: Ny 14" med Nvidia Go7700


sbstn

Anbefalte innlegg

Bestilte min A8Js fra Milrab.no (rabattordning for Forsvarets ansatte/vernepliktige) på fredagen, og tror du jaggu meg ikke de sendte den samme formiddag! Ser fram til endt tjeneste i morgen så jeg kan prøve den ut!

 

Betalte 14200,- med alt standard, pluss en GB ekstra minne. Så vet ikke om jeg har spart noe særlig uansett! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har surfa rundt lenge etter bærbar PC, og denne ser ut til å passe meg bra. Bare en ting som de4t hadde vært fint om noen kunne svart på. Er det mulighet til å bruke docking-stasjon av noe slag på den? har nettopp kjøpt meg ny skjerm til den stasjonære pc'en hjemme, og det ville jo vært konge å lett kunne koble opp den bærbare mot den skjermen også :)

 

Forresten; noen som vet om det går an å ha to pc'er koblet opp mot samme skjerm, og svitche mellom de? Har by the way en Dell 2007wfp.

Lenke til kommentar
har surfa rundt lenge etter bærbar PC, og denne ser ut til å passe meg bra. Bare en ting som de4t hadde vært fint om noen kunne svart på. Er det mulighet til å bruke docking-stasjon av noe slag på den? har nettopp kjøpt meg ny skjerm til den stasjonære pc'en hjemme, og det ville jo vært konge å lett kunne koble opp den bærbare mot den skjermen også :)

 

Forresten; noen som vet om det går an å ha to pc'er koblet opp mot samme skjerm, og svitche mellom de? Har by the way en Dell 2007wfp.

7874818[/snapback]

 

Tror du har mulighet for docking, men det finner du ut av ved å tittet på asus sine hjemmesider. Og den skjermen du har kjøpt har noen knapper som du kan trykke på, disse bytter mellom DVI og VGA tilkobling, slik at det er mulig med to skjermer.

Lenke til kommentar
har surfa rundt lenge etter bærbar PC, og denne ser ut til å passe meg bra. Bare en ting som de4t hadde vært fint om noen kunne svart på. Er det mulighet til å bruke docking-stasjon av noe slag på den? har nettopp kjøpt meg ny skjerm til den stasjonære pc'en hjemme, og det ville jo vært konge å lett kunne koble opp den bærbare mot den skjermen også :)

 

Forresten; noen som vet om det går an å ha to pc'er koblet opp mot samme skjerm, og svitche mellom de? Har by the way en Dell 2007wfp.

7874818[/snapback]

 

Tror du har mulighet for docking, men det finner du ut av ved å tittet på asus sine hjemmesider. Og den skjermen du har kjøpt har noen knapper som du kan trykke på, disse bytter mellom DVI og VGA tilkobling, slik at det er mulig med to skjermer.

7874883[/snapback]

 

 

Takk for kjapt svar :thumbup:

Sjekka hjemmesiden til Asus, og der var det fint lite å finne. Vet du (eller noen andre) om hvordan det er å bruke docking-løsninger fra andre merker? Noe spesielt en bør se etter?

Lenke til kommentar
Bestilte nettopp denne pc'en (Asus A8Js), og lurer på noe....

 

Hvordan er skjermen? I spill, film o.l.

 

Finnes det noen "vanlige" problemer til denne pc'en?

 

Ta alt til betraktning, er det en god maskin (til spill, office....)?

7885404[/snapback]

 

Har skrevet noen ord om dette tidligere i tråden, se igjennom..

Men maskinen ruler for mitt vedkommende, både i spill og applikasjoner. Oppløsningen på 1440 hjelper my på dette. Glad den ikke er 1600 på en såpass liten skjerm, slik det er nå ruler den ;)

 

Noen som har funne nye skjermdrivere til dette skjermkortet? gforce 7700 512mb?

7889060[/snapback]

Diverse nettsteder sier at nVidia sliter som pokker med drivere for disse kortene til Vista. For XP finner du de siste på ASUS sine hjemmesider.

Trur nok vi må vente på Vista drivere en stund ennå :ermm:

Lenke til kommentar

Har siklet på denne pc'en en stund, og har nesten bestemt meg for å kjøpe den. Men i dag så jeg at Multinote hadde en som het Asus s62j. Denne kan en sette sammen slik at den blir som jeg vil ha den

 

Ser at skjermkortet er dårligere, men det jeg lurer på er om noe vet hvor mye dårligere skjermkort en snakker om, og hvilken en av disse to er best hvis en bestemmer seg for å svi av det en A8js koster inkludert 1gb ekstra minne

Lenke til kommentar
Har siklet på denne pc'en en stund, og har nesten bestemt meg for å kjøpe den. Men i dag så jeg at Multinote hadde en som het Asus s62j. Denne kan en sette sammen slik at den  blir som jeg vil ha den

 

Ser at skjermkortet er dårligere, men det jeg lurer på er om noe vet hvor mye dårligere skjermkort en snakker om, og hvilken en av disse to er best hvis en bestemmer seg for å svi av det en A8js koster inkludert 1gb ekstra minne

7902428[/snapback]

GeForce Go 7700 yter ekstremt mye mer enn GeForce Go 7300... Hvis du skal bruke maskinen til spill kan jeg ikke si annet enn at du må gå for A8Js. Se for øvrig link i signatur for informasjon om skjermkort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...