Rockna Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 har en Ipod nano og har et problem den vil ikke starte, når jeg prøver å slå den på kommer apple logoen opp og dem plekker ut=/ Vil helst få den fikset er en stor forbruker av min kjære ipod MVH Tom R. Jenssen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har du prøvd å trykke og halde select+meny i ca 5-10 sek. Dette fikser dei problema eg har hatt. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 har prøvd det ja..holdt inne i opptil 20sek og det skjedde ingenting=/ Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Virker som batteritet ditt er dødt. Får du opp ladeikonet når du kobler den til data/stømadapter? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Virker som batteritet ditt er dødt.Får du opp ladeikonet når du kobler den til data/stømadapter? 6942742[/snapback] få opp bilde av et batteri med en trekant fåran av og til.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Virker som batteritet ditt er dødt.Får du opp ladeikonet når du kobler den til data/stømadapter? 6942742[/snapback] få opp bilde av et batteri med en trekant fåran av og til.... 6971516[/snapback] Sett en meisel forsiktig oppå spilleren, ta en slegge og knakk til. KJøpe deg noe annet enn ipod. Problem solved Seriøst: heck, mente det med meiselen seriøst jo! Svaret du vil ha: såvidt jeg veit har ikke nano utskiftbart batteri, så da må du vel bare levere den der du kjøpte den. Husk at noen butikker prøver seg med "ett års garanti" (vet ikke når du kjøpte din men uansett...), så kan lønne seg å lese gjennom forbrukerkjøpsloven hvis det er noe liknende med den der. var slik jeg fikk ny creative muvo spiller, slengte noen paragrafer på bordet og sa jeg ga f i garantien til creative, for slike selskaper må snart slutte å lage sine egne lover ^^ PS: du burde seriøst vurdere det med sleggen og meiselen... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Forsøk å blåse i 30pin kontakten både på iPoden og dock-ledningen. Hvis ikke spilleren lader som normalt da er det noe galt med den og iPoden må repareres/byttes ut. Har du kjøpt den på Apple Store er det veldig greit å fylle ut skjema her om du fortsatt har garanti. Er garantien ute må du ringe og styre med forbrukerkjøpsloven som nevnt over her. Lenke til kommentar
mizzmona Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 mitt problem med nanoen er at den ikke vil slå seg av.kommer også opp et eller annet at den ikke kan tilkobles fireworks eller firewire(husker hva det sto av de)mens jeg hører på musikk,å det er nesten umulig å få det bort Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Har du prøvd å trykke og halde select+meny i ca 5-10 sek. Dette fikser dei problema eg har hatt. 6931621[/snapback] Tusen takk ttt! Du reddet nettopp jobbreisen min. Sitter på alene på et hotell langt fra venner og familie. Etter den 1 uke gamle ipoden tok kvelden i går trodde jeg bli gal. Heldigvis virker den igjen etter select+meny comboen... Endret 15. oktober 2006 av ApplePie Lenke til kommentar
Husee Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 hva gjør egentlig Select+meny comboen? Satt å hørte på musikk på min 3 dager gamle nanon v2.. så skrudde jeg den av og la den fra meg på bordet.. 30 min senere når jeg skal skru den på starter den ikke. men etter å holde select+menu, kommer apple logon opp og alt er som før? hva gjør den comboen? må si jeg ble litt varm i trøya.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Den restarter iPoden. Det blir vel litt som CTRL+alt+delete på Windows. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 har en Ipod nano og har et problem den vil ikke starte, når jeg prøver å slå den på kommer apple logoen opp og dem plekker ut=/ Vil helst få den fikset er en stor forbruker av min kjære ipod MVH Tom R. Jenssen 6931577[/snapback] Kor lenge har du hatt spelaren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå