Gå til innhold

Problem med Ipod nano

Rockna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Virker som batteritet ditt er dødt.

Får du opp ladeikonet når du kobler den til data/stømadapter?

6942742[/snapback]

få opp bilde av et batteri med en trekant fåran av og til....

6971516[/snapback]

Sett en meisel forsiktig oppå spilleren, ta en slegge og knakk til. KJøpe deg noe annet enn ipod. Problem solved :D

Seriøst: heck, mente det med meiselen seriøst jo!

Svaret du vil ha: såvidt jeg veit har ikke nano utskiftbart batteri, så da må du vel bare levere den der du kjøpte den. Husk at noen butikker prøver seg med "ett års garanti" (vet ikke når du kjøpte din men uansett...), så kan lønne seg å lese gjennom forbrukerkjøpsloven hvis det er noe liknende med den der. var slik jeg fikk ny creative muvo spiller, slengte noen paragrafer på bordet og sa jeg ga f i garantien til creative, for slike selskaper må snart slutte å lage sine egne lover ^^

PS: du burde seriøst vurdere det med sleggen og meiselen...

Lenke til kommentar

Forsøk å blåse i 30pin kontakten både på iPoden og dock-ledningen. Hvis ikke spilleren lader som normalt da er det noe galt med den og iPoden må repareres/byttes ut. Har du kjøpt den på Apple Store er det veldig greit å fylle ut skjema her om du fortsatt har garanti. Er garantien ute må du ringe og styre med forbrukerkjøpsloven som nevnt over her.

Lenke til kommentar
Har du prøvd å trykke og halde select+meny i ca 5-10 sek. Dette fikser dei problema eg har hatt.

6931621[/snapback]

Tusen takk ttt!

Du reddet nettopp jobbreisen min. Sitter på alene på et hotell langt fra venner og familie. Etter den 1 uke gamle ipoden tok kvelden i går trodde jeg bli gal.

Heldigvis virker den igjen etter select+meny comboen... :thumbup:

Endret av ApplePie
Lenke til kommentar

hva gjør egentlig Select+meny comboen?

Satt å hørte på musikk på min 3 dager gamle nanon v2.. så skrudde jeg den av og la den fra meg på bordet.. 30 min senere når jeg skal skru den på starter den ikke.

men etter å holde select+menu, kommer apple logon opp og alt er som før?

hva gjør den comboen?

må si jeg ble litt varm i trøya..

Lenke til kommentar
har en Ipod nano og har et problem den vil ikke starte, når jeg prøver å slå den på kommer apple logoen opp og dem plekker ut=/

Vil helst få den fikset er en stor forbruker av min kjære ipod :)

MVH Tom R. Jenssen

6931577[/snapback]

Kor lenge har du hatt spelaren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...