Gertab Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kommer enda et barnebilde! Er ikke så veldig fornøyd selv siden det er brukt blitz, men ble oppfordret til og legge det ut. Men øyeblikket er bra fanget tror jeg Tusen takk til dere alle som tar dere tid til og kikke! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Desverre ikke like bra som det andre bilde. Fargene ble litt matte og blidet ble litt morkt (?). Et flott utrykk paa sonnen din Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ser likheter mellom mor og barn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kjempesøtt bilde da Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kjempeflotte utrykk i dette bildet! Spesielt på den lille tassen. Gjør seg nok meget godt i albumet. Likte dessverre ikke komposisjonen og lyset bærer preg av en blitz som er avfyrt "rett på" (om jeg ikke tar helt feil her nå). Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Så dette bedre ut? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Så dette bedre ut? Ble hakket lysere, men det snek seg inn et lite blåskjær i bildet... Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Heisann! Orginalbildet er en god del lysere en det jeg la ut. Gjorde det endel mørkere for og prøve og dempe de verste refleksene fra blitzen Kansje ikke noen god ide'? (liker ikke blitz selv, men ble oppfordret til og legge det ut alikevel). Har kjøpt speilrefleks etter dette bildet ble tatt så nå slipper jeg stort sett og bruke blitz i det hele tatt Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Så dette bedre ut? Ble hakket lysere, men det snek seg inn et lite blåskjær i bildet... 6940931[/snapback] Bildet som opprinnelig ble postet så ut som det hadde et drag av sepia toning over seg, fargene fikk et brunsjær. Blåskjæret kommer nok av at skjermen jeg sitter med nå ikke er kalibrert og at det dermed ble litt feil. Sett bort i fra fargene så er det et kjempeflott bildet der fotografen virkelig har fått med stemninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå